מתנות לילדים שלא רוצים יותר צעצועים

מתנות לילדים – שוויון חלוקת מתנות בין ילדים, מתנות לילדים | יחודי גאדג'טים

כל ההורים אוהבים את ילדיהם ורוצים לראות את עיניהם נוצצות באושר, שמחה ואהבה. הם רוצים לעשות משהו שמעשיר את חייהם וללמד אותם איך לשמוח מההנאות הפשוטות של הילדות.

אז בבקשה מכם, הורים וחברים – המסר הזה מגיע ממקום של אהבה: מספיק עם הצעצועים

ילדים לא באמת צריכים הרבה "דברים". הם צריכים פשוט את הנוכחות של ההורים, את אהבתם העקבית, והדרכה.

אפילו ברגע האחרון, אפשר להתארגן בקלות על מתנות לילדים שהן מתחשבות, מתגמלות ומשמחות. אתם יכולים לקנות להם חוברת גירוד צבעונית מיוחדת, קופסת אחסון לצעצועים (שהם כבר לא יצטרכו) בעיצוב אוטובוס, מכשיר למדידת מים לבטיחות הילד ומניעת כוויות, או פשוט פוף מתנפח בצורת כדורגל. אלו יהיו זיכרונות יקרים שהילדים ינצרו לעוד שנים ארוכות.

תנו להם מתנות שנשארות לטווח הארוך

אל תבינו לא נכון. כיף לתת מתנות לילדים והם תמיד נהנים לפתוח את העטיפה ולמצוא את המתנה המושלמת. ובכל זאת, כהורים, לפעמים כדאי לחשוב על התוצאות. אוסף הצעצועים על הרצפה, הבלגן המתמשך, התלונות של הילדים על הצורך לאסוף את הצעצועים שלהם. זה לא נגמר.

כל הורה מכיר את השלב הבלתי נמנע שמגיע במוקדם או במאוחר. השמחה של המתנות מתחלפת במהירות למטלות ניקיון. מה שמוביל לשאלה הבאה שלנו:

האם אתם טובעים בערימות של צעצועים?

ברוב הבתים יש חפצים רבים מדי שנערמים בחדרים ורק פעם בשנה או שנתיים, לקראת פסח, כשהערימות הופכות להיות בלתי אפשריות, אתם מתחילים לפנות ולנקות אותם, רק כדי להחליף אותן בערימות חדשות.

תחשבו שנייה על הבית שבו אתם גדלתם. זה בטח היה בית קטן עם ארונות קטנים שלא היו מלאים. ואם היו לכם יותר משני אחים, בטוח שלא היו להורים שלהם פתרונות אחסון משמעותיים ולא ארגוניות או יחידות אחסון נוספות. אז האם באמת יש לנו היום כל כך הרבה יותר מכפי שהיה לנו רק לפני שני דורות? התשובה היא כן. בהחלט.

למה כדאי לתת חוויות ולא צעצועים?

כי חפצים חומריים אינם שווים לאושר, וחוויות מעניקות זיכרונות ילדות מאושרים. הן חקוקות בלב ומלמדות את הילדים שאושר לא נמדד בכסף או בחומר. כשאתם קונים להם מתנות כמו טלסקופ לאסטרונאוטים חובבים, סט לחוקרים צעירים או טלסקופ איכותי עם זום, הילדים מקבלים חוויות מחנכות, מעשירות, מרתקות ומשמחות.

הם יצפו לעוד מתנות מהסוג הזה, וילמדו ליהנות מחוויית לימוד מאושרת שהם יזכרו לעוד שנים. אז פשוט הרחיקו אותם מערימות הצעצועים והיכנסו לאתר יחודי כדי למצוא שפע מתנות לילדים שהן הרבה מעבר לחפצים שמשתמשים בהם פעם או פעמיים וזורקים הצידה לערימת הצעצועים שהקסם שלהם פג אחרי שימוש של פעם או פעמיים.

בשורה התחתונה, הגיע הזמן להתחיל להפנים את חשיבות החוויות לילדים

חוויות חשובות לילדים ולמבוגרים, והן חיוניות להתפתחות פסיכולוגית בריאה. עם המתנות שתמצאו אצלנו תוכלו ליהנות מזמן משפחתי משותף, שחשוב מאוד לרווחת הילד הרבה יותר מעוד צעצוע שדומה לאלף הצעצועים האחרים שיש לו ולחברים שלו.

כתיבת תגובה

פתח צ'אט
שלום, איך אפשר לעזור?
שלום,
איך אפשר לעזור לך?