מתנה לאימא: רעיונות למתנות זולות אך מפתיעות, מרגשות ומשמחות

מתנה לאימא: רעיונות למתנות זולות אך מפתיעות, מרגשות ומשמחות, מתנה לאמא | יחודי גאדג'טים

כשחושבים על מתנה לאימא, חושבים על משהו שירגש וישמח אותה, והרעיונות הראשונים שקופצים לראש הם רעיונות למתנות יקרות ומרשימות. אבל הגיע הזמן להתחיל לחשוב על מה שאימא באמת תרצה לקבל, והחדשות המפתיעות הן שבכלל לא אכפת לה כמה המתנה עלתה לכם. אכפת לה יותר מהשקעת המחשבה.

אז הנה כמה רעיונות יצירתיים של מתנה לאימא, שילדים יכולים באמצעותה להפגין את רגשות האהבה שלהם.

תג שם צבעוני ובולט למזוודות ותיקים

התג הזה עשוי מפלסטיק חזק, ומאפשר זיהוי קל של המזוודה. זוהי מתנה לאימא שיכולה להיות קלאסית ושימושית לאורך זמן.

מתנה כזאת מראה שהשקעתם את הזמן לחשוב על פתרון קטן, חמוד ושימושי, והיא תשמח אותה יותר מכל מתנה אחרת.

שעון יד מעץ בעיצוב נשי

גימיק מדליק של שעון יד שמיוצר כמעט כולו מעץ. זוהי מתנה לאימא מיוחדת ואופנתית במיוחד. הוא זול מאוד ואפשר להתאים לו פריטים נוספים בעלות כוללת שלא תעלה על מאה ₪.

כתר יום הולדת עם פרחים שמופעל באמצעות נוריות לד

זהו כתר ייחודי מאיר ויפה שמתאים לחגיגות ימי הולדת. במקום לקנות מתנה לאימא כתר רגיל לחגיגת יום ההולדת שלה, אפשר לשמח אותה עם כתר משודרג. הכתר זול מאוד והצבעים שלו משגעים, כך שכל ילד יכול לקנות לאימא את הכתר ולקשט אותו כרצונו.

תחשבו על הצילומים שתצלמו במסיבת יום ההולדת של אימא, והזיכרונות המרגשים שילוו אתכם במשך שנים. זוהי חוויית נתינה גדולה, שמעצימה את הקשר בין הילדים לאימא.

לב מאיר ומחליף צבעים

רעיון מדליק של מתנה לאימא או לכל אדם שאתם אוהבים, במשפחה או בקרב החברים, לילדים או למבוגרים.

הלב צבעוני ומשמח ואימא יכולה להניח אותו על שידת המיטה שלה וליהנות מאור צבעוני רך בלילה, או שהיא יכולה אפילו להציב אותו על דלפק במטבח. לא משנה איזה שימוש היא תעשה בו, תהיו בטוחים שהיא תאהב את המתנה הזאת!

ארגונית מעמד לתכשיטים בעיצוב ייחודי

הארגונית מתאימה להצבה על שידת האיפור ומשמשת גם כארגונית תכשיטים שימושים ונוחה מאוד. היא מעוצבת בדמות קרניים של אייל ומהווה מזכרת נעימה לאימא בכל פעם שהיא משתמשת בתכשיטים שלה, עונת אותם או מסדרת אותם בארגונית.

בכל פעם שהיא תשתמש בארגונית היא תחשוב עליכם ורוב הסיכויים הם שלאחר קניית מתנה לאימא בסגנון כל כך מיוחד, תתחילו ליצור זיכרונות נעימים רבים נוספים.

בשורה התחתונה, פשוט תהיו יצירתיים

יש מאות דרכים להראות לאימא כמה אכפת לכם ממנה וכמה אתם אוהבים אותה, ורוב הרעיונות של מתנה לאימא עולים כמה עשרות שקלים, כך שאתם יכולים לבחור מקבץ מתנות מדליקות ומקוריות ולשמח את אימא לא רק ביום ההולדת שלה או בחגים, אלא סתם כך, בכל רגע שאתם מרגישים צורך להפתיע ולרגש אותה.

כתיבת תגובה

פתח צ'אט
שלום, איך אפשר לעזור?
שלום,
איך אפשר לעזור לך?