מתנות למשרד: כמה כללים חשובים של 'עשה' ו'אל תעשה'

מתנות למשרד זה משהו שצריך ללמוד איך לתת ולקבל, מתנה למשרד, מתנות למשרד | יחודי גאדג'טים

אם חיכיתם עד הרגע האחרון כדי לקנות מתנות למשרד לעמיתים שלכם, אין צורך להשתגע. המדריך הזה יעזור לכם למצוא מתנות מדליקות בקלות ובמהירות

ארגונית למגירות במשרד או מחזיק כוסות משקה? זו ההתלבטות שמעסיקה כל אדם שמחפש מתנה מתאימה, וכשאתם מחפשים מתנות למשרד, אתם רוצים לתת משהו מיוחד ולא עוד סט כוסות עם כיתוב מיוחד.

אז אם אתם מחפשים מתנה לבוס, לעמית לעבודה, לחברים לעבודה, ורוצים להפתיע עם מתנה יחודית ומקורית, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לעשות את זה נכון.

הכינו רשימה שיש בה את כל המתנות הכי מקוריות שאתם יכולים לחשוב עליהן

אלא אם כן אתם עובדים בחברת סטארט אפ קטנה, רוב הסיכויים הם שאתם לא מכירים את כל העובדים בחברה שלכם, כלומר, לא באמת מכירים אותם, ובמיוחד לא את אלה שעובדים במחלקות שונות. רכישת מתנה למשרד חדש
היא מחווה אישית ולא מחויבות. מומלץ לקנות אוסף של מתנות קטנות שישמחו את האנשים שיש לכם איתם קשר יומיומי.

אם, למשל, תקנו לבוס מתנה יקרה, המחווה הזאת תיתפס כמהלך של ניסיון לקבל קידום. אבל בהתאם לסביבת העבודה שלכם ומערכת היחסים שלכם עם הממונים עליהם, תוכלו לרכוש להם מתנות מדליקות ופחות מופרזות, במחירים זולים במיוחד שתמצאו באתר יחודי.

אל תחרגו מהתקציב

לפני שאתם בוחרים מתנה מתאימה, הגדירו תקציב סביר, שיעזור לכם לא רק להימנע מקניית מתנות יקרות מדי, אלא גם יעזור לכם לא להוציא סכומים גבוהים על מתנות שאולי יצרו את הרושם השגוי.

בתקציב של עשרים עד ארבעים שקלים למתנה, תוכלו למצוא אצלנו מגוון עשיר ומדליק של מתנות למשרד שיפתיעו את כולם. אתם תגלו שמתנות קטנות וזולות משמחות אנשים הרבה יותר ממתנות יקרות ומורכבות.

קנו מתנה שיש מאחוריה מחשבה

קניית מתנות למשרד שמראות על מחשבה משפיעות באופן משמעותי על מקבל המתנה. קחו בחשבון את מה שהעמיתים שלכם יעריכו באמת. מחשבון שולחני משרדי דו כיווני היא מתנה מצוינת שאפשר להשתמש בה כל הזמן. וזה לא הכול. זכרו את כל מה שהעמיתים שלכם לעבודה תמיד אמרו שהם צריכים.

למשל, אם יש עובד במשרד שכל הזמן מתלונן שלא נוח לא לעבוד עם עכבר המחשב, קנו לו משטח לעכבר בעיצוב פרה עם תומך יד. יש לכם עוד חבר בעבודה שכל הזמן מתלונן שהקפה שלו מתקרר מהר מדי? קנו לו כוס תרמית ייחודית לשמירה על חום המשקה. האפשרויות הן אינסופיות.

אל תקנו מתנה אישית מדי

למרות שאתם מחשיבים חלק מהעמיתים שלכם לעבודה כחברים, הימנעו מקניית מתנות שיש להן אופי אישי מדי. מתנות למשרד כמו בשמים, פרחים, תכשיטים או פרטי לבוש אישיים צריכים להיות מחוץ לתחום.

חוץ מזה, כדאי לוודא שאתם מתרחקים ממתנות שיגרמו לעמיתים שלכם להרגיש כאילו הם צריכים לעבוד על שינוי המראה שלהם. קניית מתנה מראה בבירור מה אתם חושבים על אחרים, ולכן כדאי להתמקד בקניית מתנות קטנות, סמליות ומשמחות.

כתיבת תגובה

פתח צ'אט
שלום, איך אפשר לעזור?
שלום,
איך אפשר לעזור לך?