איך לשדרג את המטבח שלכם בסכום לא גדול?

רבים טוענים שהמטבח הוא אחד החלקים החשובים ביותר בבית. יש כאלה שאפילו מעניקים למטבח את התואר "הלב של הבית". לכן, אם אתם חובבי אביזרי מטבח ייחודיים וחשבתם שיש לכם כבר הכול, יתכן שאנחנו נפתיע אתכם. אז איך תשדרגו את המטבח שלכם? במיוחד עבורכם אספנו את גאדג'טים למטבח שיעשו לכם שמח במטבח ואולי גם יפתרו לכם בעיות שלא חשבתם שיש לכם בכלל.

מספרי הפלא

המספריים שאתם פשוט חייבים אצלכם במטבח. מספריים איכותיים ורב שימושיים שיכולים לשמש למגוון רחב של פעולות, החל מחיתוך ירקות פשוט ועד לפיצוח אגוזים ופתיחת בקבוקי בירה.

סינרים מעוצבים ומגוונים

המוצרים שיעשו לכם כיף ויעלה לכם חיוך בעת הבישול והעבודה במטבח. סינרים מעוצבים בשלל עיצובים מיוחדים ומתנות ייחודיות  שמתאימים גם לגברים וגם לנשים.

מברשת הקסם

המברשת שתגרום לכם להפסיק להתאמץ ולהתחיל לעבוד בנחת. מברשת חשמלית ייחודית  שתוכלו להשתמש בה לניקוי של הכיור המטבח ואפילו לשטיפת כלים. תוכלו לעבוד במהירות וביעילות.

שואב אבק קטן בצורת פטריה

הילד אכל והשאיר מלא פירורים? סיימתם לבשל וכל השיש מלא חתיכות קטנות? מעכשיו תוכלו לשאוב אותם בפשטות וללא מאמץ מיותר. שואב שהוא גם איכותי וגם מעוצב ויכול לשמש דקורציה במטבח.

אירגונית למגירות המטבח

מכירים את זה שאתם מחפשים סכין או מזלג ופותחים את מגירת הסכו"ם אבל כל המגירה מלאה בבלאגן ככה שאי אפשר למצוא כלום? עם שימוש נכון באירגונית הזאת, מקרים כאלו כבר לא יקרו יותר. האירגונית זולה ואיכותית שתעשה לכם סדר בסכו"ם.

טיימר דיגיטלי חכם לבישול

כל בשלן מתחיל מכיר את החשיבות של זמנים מדויקים במהלך הבישול. עם הטיימר הזה כבר לא תצטרכו להיות מודאגים ששכחתם משהו על הגז או לחשוש שהאוכל יישרף בתנור. טיימר שמציג החל מ – 15 שניות ועד 99 דקות

 

לסיכום ניתן לראות, שעם מעט חשיבה יצירתית תוכלו לשדרג את חווית העבודה במטבח. הצגנו בפניכם רק חלק קטן ממגוון הגאדג'טים הייחודיים הקיימים אצלנו, אתם מוזמנים לבקר באתר  "יחודי" לצפייה בגאדג'טים למטבח.

כתיבת תגובה

פתח צ'אט
שלום, איך אפשר לעזור?
שלום,
איך אפשר לעזור לך?