גאדג'טים לבית: המוצרים המתקדמים לשנת 2018

גאדג'טים לבית

חובבי טכנולוגיה ייהנו מהגאד'טים החדשים של שנת 2018 שהוצגו בתערוכות ברחבי העולם, אותם תוכלו להזמין דרך אתר 'יחודי', ולהצטרף לאלפי האנשים שכבר אימצו את החידושים המתקדמים והפכו את ביתם לבית חכם, ואת החיים לקלים ונוחים.

מצלמת דלת הכוללת חיישן תנועה ומסך ענק

 

בהתקנה קלה, ניתן להשתמש בחיווט הקיים לחיבור ל-WiFi. תוכלו לענות לדלת הכניסה של הבית מכל מקום בו אתם נמצאים, לראות מי המבקרים ולדבר עימם ישירות מהטלפון החכם. הודעה קולית אישית תועבר בהקלטה כשאינכם יכולים לענות לדלת.

עינית הדלת המוצגת באתר יחודי מאפשרת לכם לקבל התראה וקלטת וידיאו מוקלטת בכל פעם בה מזוהה תנועה ליד הדלת, באמצעות גישה אלחוטית המתאפשרת בכל עת מהטלפון החכם או האינטרנט. העינית מצוידת באור אינפרא אדום והמצלמה יכולה לעבור באופן אוטומטי לראיית לילה כשחשוך בחוץ, על מנת להבטיח לכם תצוגה ברורה של התנועה ליד הדלת.

ארגונית מעוצבת עם מדפים לאחסון נעליים

הפתרון הנכון לאחסון נעליים ששומר על סדר בארון, בחדר השינה ומארגן את הנעליים בצורה מסודרת על מדפים מעוצבים, כך שלא תאלצון לחפש בכל הבית את הזוג התואם של הנעל אותה אתם מבקשים לנעול בבוקר

זהו גאדג'ט חיוני לכל בית. הארגונית המעוצבת כוללת מדפים בהתקנה פשוטה ששומרים את הנעליים שלכם בטווח ראייה ומאפשרים נגישות קלה.

גימיק מדהים לניקוי המראה באמבטיה או במקלחת

המראה מכוסה אדים לאחר כל שימוש באמבטיה או במקלחת? זהו אחד הגימיקים המדליקים שיאפשרו לכם לפתור את הבעיה בקלות ובמהירות באמצעות שימוש במגב מתקדם שנצמד למראה באמצעות ואקום.

פשוט מצמידים את המגב למראה בנקודה המתאימה, ובכל פעם בה מבקשים לנקות את המראה, מניעים את המגב לימין ולשמאל על הציר המורכב על הוואקום, והמראה מתנקה, ממש כפי שפועלים מגבי המכונית. אם אתם מחפשים לרכוש גאדג'טים לבית כדי להעניק מתנה שימושית, היכנסו לאתר והזמינו את מגב הפלא.

מעמד לסבון נצמד על ידי ואקום

הסבון הקשיח באמבטיה חלקלק ומתלכלך? הכירו את הפתרון המושלם של מעמד יחודי חזק הנצמד לקיר האמבטיה ומתאים לאריחי קרמיקה, חרסינה או זכוכית.

הוא ניתן להתקנה בקלות, ללא צורך בשימוש במקדחה או דבק, וכל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט לבצע את ההוראות על האריזה וליהנות מאחד הגאדג'טים לבית שמשנים את חוויית הרחצה.

עציץ חכם במיוחד לבית: רמקול מעוצב שמנגן

זהו אחד הפריטים האהובים על חובבי גאדג'טים לבית. כל מגע על הצמח בעציץ יאפשר לכם לשמוע שירים ומנגינות, באמצעות גישה לספריית המוסיקה שלכם המופעלת על ידי רמקול Bluetooth מובנה. העציץ זמין בגוונים נעימים של תכלת ולבן, ומאפשר בחירת מוסיקה המתאימה למצב הרוח.

זהו פריט רב תכליתי מושלם להצבה במעונות סטודנטים, חדר שנה, סלון, פנת אוכל או בחדר הילדים. הזמינו באתר יחודי את העציץ החכם שמתפקד כמו רמקול עליז ומעוצב.

כתיבת תגובה

פתח צ'אט
שלום, איך אפשר לעזור?
שלום,
איך אפשר לעזור לך?