איזה רמקול בלוטוס הכי מומלץ לקנות?

מהו רמקול אלחוטי?

רמקול אלחוטי הוא רמקול שפועל בדרך כלל בשיטת בלוטוס – BLUETOOTH. רמקול אידיאלי לשימוש ביתי וחיצוני שכן הם עובדים על רוב סוגי טאבלטים והסמארטפונים. רוב הרמקולים האלחוטיים מבוססים על שיטת שידור זו, יש כאלה עם סוללות רגילות או סוללות נטענות מובנות ברמקול ומאפשרות ניידות ממקום למקום.

איך אני בוחר את הרמקול הטוב עבורי?

מגוון הרמקולים האלחוטיים המוצעים כיום הוא נרחב מאוד. אם אתם מחפשים רמקול בלוטוס מומלץ עם תכונות מתקדמות, או רוצים דרך פשוטה להאזין למוזיקה מהמכשיר שלך בקול רם, יש מספר תכונות שצריך לקחת לחשוב עליהם כאשר בוחרים רמקול אלחוטי:

איכות השמע

יש כאלה שאיכות הצליל היא בעל חשיבות עליונה עבורם. רוב הרמקולים קיימות תכונות זהות כך שלא יימצאו הבדלים נרחבים בין הסוגים השונים, אבל בהחלט יהיה הבדל באיכות השמע. ישנם רמקולים בעלי בס עוצמתי, ואחרים עם צליל יותר עמוק ואפילו בעלי סאונד היקפי. חשוב גם לבדוק את העוצמה שיכול לייצר המכשיר, העוצמה נמדדת באמצעות ההספק (WATT) אך חשוב לזכור שאין קשר ישיר בין עוצמת המכשיר לאיכות שהוא מנפיק.

עמידות וניידות

אם אתם מחפשים רמקול נייד שאפשר תוכל לקחת אותו איתכם בדרכים, או לטיולים ואפילו לחוף היום, חשוב לוודא שהרמקול מתאים לתנאים הללו. חשוב שהרמקול יהיה קטן מספיק וקל משקל על מנת שיהיה נוח לקחת אותו. דבר נוסף שחשוב  לבדוק הינו סוללת המכשיר. חשוב לבדוק האם למכשיר יש אופציית טעינה והאם הסוללה הינה לזמן ארוך, האם הוא עובד על סוללות מתחלפות הוא האם הוא עובד רק על חשמל קבוע או סוללות נטענות.

עיצוב וגודל

ישנם רמקולים בעלי עיצובים וגדלים שונים. ישנם כאלה רמקולים בעלי עיצובים המיוחדים לנשיאה, עיצובים עגולים ואפילו מוארכים. כדאי שתבחרו את העיצוב והצבע אליו הכי התחברתם ושמשתלב לכם הכי טוב בסביבה שבה תרצו לשים אותו.

כניסות ופונקציות נוספות

מומלץ לבדוק (אם כי לא הכי חשוב) זה האם למכשיר ישנם כניסות נוספות כדוגמת כניסת AUX לחיבור מכשירים ואוזניות, כניסת USB להתקנים ניידים או כניסה לכרטיס זיכרון. כדאי גם לבדוק האם קיימים למכשיר פונקציות נוספות כדוגמת תאורה מתחלפת, שעון, וכדומה.

לסיכום, ישנם עשרות סוגים של רמקולים בלוטוס שונים שנעים בטווחי מחיר שונים. אנו ממליצים להיעזר במדריך הזה על מנת שבאמת תוכלו לבחור את המוצר שמתאים לכם ולא "תלכו לאיבוד" בין המגוון הרחב הקיים בתחום.

כתיבת תגובה

פתח צ'אט
שלום, איך אפשר לעזור?
שלום,
איך אפשר לעזור לך?