מתנות למשרד זה משהו שצריך ללמוד איך לתת ולקבל

מתנות למשרד זה משהו שצריך ללמוד איך לתת ולקבל, מתנה למשרד, מתנות למשרד | יחודי גאדג'טים

לכל תרבות יש מנהגי נתינת מתנות משלה, ויש מילים וביטויים מיוחדים לאירועים כאלה בכל שפה, כולל בעברית. אבל כשבוחרים מתנות למשרד, חשוב לדעת מה לומר ובמיוחד מה לתת, לא משנה אם אתם הבוסים, העובדים או הלקוחות.

מצבים רשמיים ולא רשמיים

בישראל נהוג לתת מתנות למשרד במיוחד בחגים, ומתנות אלו נבדלות ממצבים לא רשמיים, כגון כשאתם עם בני משפחה או חברים. בחירת המתנה המתאימה יכולה להיות משעשעת או חכמה, אבל היא צריכה להתאים למי שמקבל אותה. יש אנשים, למשל, שאוהבים ליצור מהומה גדולה כשהם נותנים מתנות, ואחרים צנועים מאוד.

מה שהכי חשוב זה להיות כנים ולבחור מתנות שמרניות יותר למצבים רשמיים כגון מתנות שמחלקים במקום העבודה, ולדעת מתי להסכים או לסרב למתנה שמקבלים מעמית לעבודה, שלא מכירים היטב.

מצבים שבהם נהוג לתת מתנות למשרד

הנה כמה מצבים לא רשמיים נפוצים שאפשר לתת בהן מתנות למשרד, לעמיתים קרובים או ללקוחות מיוחדים:

מתנה שיכולה לפתור מצבים בעבודה לחברים שעובדים איתכם

כשאתם יודעים שחבר לעבודה זקוק לפריט מסוים שיכול לייעל את העבודה שלו.

מתנות למשרד לימי הולדת צריכות להיות קטנות וסמליות ובמיוחד לא לעלות הרבה כסף.

מתנה סמלית שתגרום הנאה לחברים לעבודה.

מתנות מפתיעות, מקוריות ומשעשעות לבוס.

מתנות קטנות ללקוחות מיוחדים שחתמו על עסקה חשובה.

במצבים אלו, מתנות למשרד משמשות כהבעת תודה והערכה ואפשר להשתמש בהן במקרים מיוחדים, גם אם לא קיבלתם שום דבר בתמורה.

ואתם יודעים מה? חשוב שלא תצפו לשום דבר בתמורה, כי אחרת המשרד יהפוך לכאוס של נתינת וקבלת מתנות. כל הרעיון הוא להביע מחשבה באמצעות מתנה קטנה וסמלית שתגרום למקבל המתנה לדעת שמעריכים אותו ושחושבים עליו.

חשוב גם ללמוד כמה לשלם על מתנה

בארגונים רבים יש מדיניות מתנות למשרד של מחירים קבועים שלא יכולים להיות גבוהים מדי, נניח חמישים שקלים למתנה. כך העובדים והבוסים יכולים להביע את הערכתם או לציין חגים או אירועים מסוימים עם מתנות סמליות אך מתחשבות ושימושיות.

זוהי אמנות נתינת המתנות שחשוב ללמוד כך שתוכלו לשמור על מערכות יחסים חברתיות נעימות במקום העבודה.

בשורה התחתונה, המתנות שתבחרו צריכות להעביר מסר מסוים

עכשיו שאתם יודעים יותר על המצבים בהם נהוג לתת מתנות למשרד, ואיזה סוגי מתנות לבחור, אתם יכולים להתחיל להתמקד בבחירת המתנות שיעזרו לכם להעביר מסרים קטנים, משעשעים ומיוחדים של הערכה לכישורים מיוחדים או כאות הערכה על פרויקט מורכב שהסתיים בהצלחה.

אתר יחודי הוא מקום טוב להתחיל בו כשאתם מחפשים מתנות למשרד, וכאן תמצאו שפע סוגים של מתנות רשמיות ולא רשמיות שאפשר לתת לאנשים קרובים או למכרים. לא משנה מה תבחרו, כשתתנו מתנות לבוסים, לעובדים או ללקוחות, תיצרו סביבת עבודה נעימה, מהנה ופרודוקטיבית הרבה יותר.

כתיבת תגובה

פתח צ'אט
שלום, איך אפשר לעזור?
שלום,
איך אפשר לעזור לך?