מתנות לגבר ליום הולדת

8 שיקולים כשאתם מחפשים מתנה מקורית לגבר, מתנה לגבר, מתנה מקורית לגבר | יחודי גאדגטים

יום ההולדת של הגבר שלך, של אהוב ליבך הולך ומתקרב? מחפשים מתנה מגניבה, מקורית ושימושית לאבא שיום ההולדת שלו חל ממש בקרוב? רוצים לקנות מתנה לחבר טוב? רכישת מתנות לגברים תמיד היתה משימה קשה הרבה יותר מרכישה של מתנה לאישה. אישה תמיד תהיה שמחה בחלקה, ומגוון האופציות למתנות בשבילה גדול. לאישה ניתן לקנות בגדים, ארנק או תיק, פיג׳מה מיוחדת, בושם או איפור, אולם כאשר מעוניינים לרכוש מתנה לגברים, העניין הולך ומסתבך. המאמר הבא יסייע לכם לבחור מתנה מקורית לגבר בצורה קלה ומהירה, וגם יספק לכם כמה רעיונות מקוריים למתנות אפשריות.

כיצד לבחור מתנות לגבר ליום הולדת בחוכמה וביעילות?

על מנת לבחור את המתנה הטובה ביותר לבעל, לבן, לאבא, לסבא, לחבר או לקולגה מהעבודה, מומלץ לבחון כמה פרמטרים חשובים לפני הרכישה:

בראש ובראשונה כדאי מאוד להתאים את סגנון המתנה לאופי, לתחביבים ולתחומי העניין של הגבר לו היא מיועדת. קל מאוד להתפתות ולבחור מתנות שמדליקות אתכם או יכולות להיות שימושיות לכם, אך לפני שאתם מבצעים את הרכישה עצרו שניה, וחישבו האם המתנה מתאימה לבחור אליו היא מועדת? האם היא קולעת לאופי שלו? האם היא תהיה לו שימושית? האם הוא יתלהב ממנה כמו שאתם מתלהבים? ואולי היא בכלל לא משתלבת היטב עם תחומי העניין שלו?

בכל פעם שאנחנו קונים מתנה לאהובים, חשוב לנו שהיא תהיה גם מקורית, גם מיוחדת אבל גם שימושית. לכן, עוד לפני שאתם ניגשים לבחור מתנות לגבר ליום ההולדת, נסו להזכר אם היה משהו ספציפי שהגבר זקוק לו, או האם הוא הזכיר פריט מסוים שחסר לו. בנוסף נסו להיזכר, או אפילו לנסות ולשאול את הקרובים, אם היה משהו עליו הוא דיבר או התלהב ממנו לאחרונה.

לבסוף, נסו להגדיר תקציב אותו אתם מעוניינים להוציא על מתנה, ובחרו מתנה במסגרת היכולות הכלכליות שלכם. קביעת תקציב מתאים למתנה יסייע לכם לנפות את האופציות שאינן עומדות בתקציב, ולבחור יותר בקלות את המתנה המתאימה.

רעיונות למתנות מיוחדות לגבר

הנה לכם כמה הצעות ורעיונות למתנות לגבר ליום הולדת:

גאדג׳טים: גאדג׳טים הם תמיד אופציה מצוינת למתנות לגברים. לחובבי מכוניות תוכלו לקנות גאדג׳טים לרכב כמו: מעמד סלולרי, מצלמה זעירה, וילון מסנן שמש, ארגונית שנתלית מאחורי הכיסא ועוד. חובבי המחשבים ודאי ישמחו לקבל גאדג׳טים למחשב כמו: שולחן מתקפל למחשב נייד, כרית תמיכה למקלדת, משטח מעוצב לעכבר, אוזניות אלחוטיות מעוצבות ועוד.

מוצרים לבית: אם אתם מכירים גברים שחובבים חפצי אומנות, וגאדג׳טים שונים שיכולים לשדרג להם את הבית, זו יכולה בהחלט להיות אופציה מעניינת ומקורית למתנה. תוכלו לרכוש שעוני קיר מיוחדים, מוצרי גינה שימושיים, ספלים וכוסות מיוחדים לשתיה, מנורות לילה, שעונים מעוררים, כריות מיוחדות ועוד.

לא משנה באיזה מתנה תבחרו, כל עוד הגבר עומד מנגד עינכם, די בטוח שתוכלו לקלוע לטעמו.

כתיבת תגובה

פתח צ'אט
שלום, איך אפשר לעזור?
שלום,
איך אפשר לעזור לך?