הכירו את הגדג'טים שישנו את חייכם

כשאתם יודעים לחיות, להתיידד ולהפעיל טכנולוגיה מתקדמת, אתם משיגים יתרונות משמעותיים על פני אחרים, במיוחד על פני מתחרים עסקיים.

אנשים משתמשים היום בגדג'טים ואפליקציות כמעט לכל תחום בחיים. הם משלמים במסעדות באמצעות העברת האצבע על מסכי מגע, ומפעילים אפליקציות להעברת כספים בין חשבונות בנק. אך זוהי רק ההתחלה.

יזמים ואנשי עסקים צריכים להכיר את הגדג'טים החדשים שמשפרים את האופן שבו חברות וארגונים עושים עסקים, לשיפור הענקת שירותים, השגת תוצאות יעילות וגבוהות מתהליכי מכירות, שמירה על בטיחות חולים או קשישים, וכמובן, שיפור הכנסות.

לארגן את החיים דרך הטבלט

אנשים אוהבים בגדג'טים המאפשרים להם לארגן את חייהם באמצעות הפעלת אפליקציה דרך הטבלט או הטלפון הנייד.

בתהליך קל ומהיר, ניתן לסרוק את לוח הזמנים היומי, השבועי או החודשי, לקבל תצוגה מקיפה של עומס הפגישות בתקופה הקרובה, להקצות משימות, לשלוח מיילים או ממסרים מידיים ומהירים, לשלם משכורות, לשכלל את תהליכי המכירות, למלא כרטיסי הזמנות למשלוחים בצורה יעילה ומהירה, ולשלוח במהירות את ההזמנות לספקים.

גאדג'טים מהסוג הזה מתאימים לשימוש בחברות חדשות או בארגונים המעוניינים לשפץ לחלוטין את מערך הפעילות שלהם ולהעניק את רמת השירות הגבוהה והמקיפה ביותר. אך חשוב להבין שגם עסקים קטנים ומקומות הפועלים בשיטת המזומן בלבד, יוכלו ליהנות מהשימוש בגדג'טים מתקדמים.

מצלמות מעקב אינטרנטיות

מצלמות מעקב באיכות גבוהה מאפשרות מעקב אחר עובדים הפועלים באזורים ובמשימות שיכולים להיות מסוכנים. בנוסף, בשיטה זו ניתן לעקוב אחר נכונות העובדים להקפיד על תקנות בריאות, נהלי התנהגות הולמים במקום העבודה, והקפדה על קודי בטיחות.

כך, למשל, בניסויי גדג'טים שבוצעו בשנת 2012 במתקני בריאות ברחבי ארצות הברית, העובדים ענדו תגי זיהוי מצוידים במשדרי תדר רדיו שהתריעו בפני התקרבות למשטחי מזון מבלי לשטוף תחילה את הידיים. המערכת עקבה אחר התנהלות עובדי המטבח, ואף שלחה התראות כשהם שטפו את ידיהם במים בלבד, ללא שימוש בסבון.

מצלמות מעקב בדגמים שונים מפקחות אף על העובדים כדי לבחון את ההקפדה על תקנות השימוש בכפפות חסינות אש ובקסדות בטיחות במהלך עבודתם, כך שבעלי החברה יוכלו להגיע לתובנות לגבי הצורך בקיום מפגשי הדרכה להטמעת חשיבות ההקפדה על כללי הבטיחות וההקפדה על קיום הנהלים והתקנים.

גדג'טים אלו מתאימים במיוחד לשימוש על ידי מעסיקים המנהלים עובדים רבים בסניפים שונים של החברה, ומתקשים לפקח בו זמנית על המתרחש בכל המקומות. בצורה זו, ניתן לבחון את מערכת ההתראות, ולאתר את הכשלים במהירות ובזמן אמת.

שעון דיגיטלי נדיר למראת הרכב

זהו שעון דיגיטלי דקורטיבי המורכב על גבי המראה בתוך הרכב, ומאפשר לקרוא את השעה בכל עת מבלי להסיט את המבט מהכביש. הוא מתפקד נדר, ועד מהרה לא תבינו איך המכונית שלכם הייתה שלמה בלעדיו.

כתיבת תגובה

פתח צ'אט
שלום, איך אפשר לעזור?
שלום,
איך אפשר לעזור לך?