גאדג'טים לבית: מהחנות המקוונת ישר אליכם

עם הביקוש הגובר לגאדג'טים חכמים לבית, קשה שלא לקשר היום את המוצרים הביתיים עם אביזרי היי טק. ובעוד שאנחנו לא חושבים שכל מכשיר ביתי צריך בהכרח חיבור לטאבלט, מסך מגע או שימוש באמצעות בלוטוס על מנת להיחשב כמכשיר נהדר, יש הרבה שיקולים שחשוב לקחת בחשבון כדי להפוך את החיים הביתיים לקלים ויעילים יותר.

מהטלוויזיה המודולרית הראשונה ועד למוצרי שינה מתקדמים, לפניכם מספר גאדג'טים לבית שהופכים את החיים לפשוטים ומהנים.

לישון בנוחות: שכבה מקררת לכרית

עם חיישנים מובנים, הכרית הזאת מאפשרת לכם לישון בנוחות בלילות הקיץ החמים. תנועות הגוף שלכם במהלך השינה, קצב הנשימה וקצב הלב שלכם הופכים להיות רגועים כך שאתם יכולים לקבל מנוחה טובה במהלך הלילה. וכמו שהגולשים שלנו מדווחים, אתם יכולים להתאים את השכבה המקררת של הכרית להרגלי השינה האישיים שלכם.

אין צורך יותר לסבול מחום במהלך הלילה, כי אצלנו תמצאו את הפתרון. זהו משטח מקרר שניתן להניח על הכרית או להחדיר לציפה. פשוט ממלאים מים בטמפרטורה המועדפת עליהם ונהנים מתחושה רעננה במהלך השינה, או אפילו בתנומות הצהריים. אפשר למקם את הכרית גם על הרגליים או באזורים אחרים בגוף מהם אתם סובלים מחום.

פנקס תזכורות בצורת אייפון

הכירו את פנקס התזכורות של העתיד. הפנקס בצורת האייפון מאפשר לכם להציג את היומן, ההערות, המתכונים והתזכורות האישיות שכל בני המשפחה יכולים להשתמש בהם. תולים את הפנקס על המקרר וכל אחד יכול לרשום את ההערות שלו על מנת לתקשר ביעילות ובנוחות עם כל בני המשפחה.

הולכים למכולת ולא זוכרים מה צריך לקנות? הרשימה ממתינה לכם בפנקס המדליק הזה, שמכניס יותר עניין לבית או אפילו לשולחן העבודה במשרד.

עציץ עם "ענן" להשקיה אוטומטית: להקליק ולגדל

אם אתם לא מצליחים לגדל אפילו את הצמחים הכי פשוטים, קבלו את כל היתרונות של גינה ביתית ללא הלחץ של הצורך לזכור להשקות את העציץ. פשוט מגדלים את הצמחים האהובים עליכם ללא דאגות. עציץ חכם זה משחרר חומרים מזינים ושומר על הלחות הדרושה לצמחים, באמצעות חיישן בתוך היחידה שעוקב אחר התהליך, כך שתוכלו ליהנות מהתוצאות, ללא העבודה.

זהו עציץ צבעוני שניתן לתליה או הנחה, ונחשב כמתנה מיוחדת לבית, וכגימיק מדהים למרפסת. הוא עובד על "ענן" השקיה אוטומטית לעציץ, ולאחר שתילת הצמח בעציץ, ממלאים את ה"ענן" במים כך שהוא דואג להשקיה גם כשאתם לא בבית. הוא זמין בצבעי ירוק, אדום ולבן.

מעמד ספרים בצורת תקליט רטרו

הבית שלכם כבר לא ייראה אותו דבר אחרי שתרכשו את מעמד הספרים המעוצב בצורת תקליט רטרו. הוא נראה טוב עם הסוגים השונים של גאדג'טים לבית שקניתם, והופך את הבית שלכם לייחודי.

מעמד הספרים החדש שלנו מעצב את הבית באופן שונה לחלוטין, זהו גאדג'ט מעוצב בסגנון רטרו שתומך בספרים ומיוצר בסגנון תקליטים ישנים שמעניקים לבית תחושה של זמנים פשוטים ותמימים, והצבעוניות שלו מעניקה מראה צעיר לבית שלכם.

כתיבת תגובה

פתח צ'אט
שלום, איך אפשר לעזור?
שלום,
איך אפשר לעזור לך?