תולדות ותכונות גאדג'טים לרכב

תולדות ותכונות גאדג'טים לרכב, גאדג'טים לרכב | יחודי גאדג'טים

בכל פעם שאתם נוהגים במכונית, אתם מפעילים מערכת של תכונות וגאדג'טים שהופכים את הנהיגה שלכם לנוחה יותר. אבל לא תמיד זה היה המצב. בעבר אנשים הפעילו עגלות סוסים וקראו להם כלי רכב, ובוודאי שלא היה להם אוסף מרשים של גאדג'טים לרכב.

אמנם אנחנו לוקחים אותם היום כמובן מאליו, אבל למעשה הם הומצאו ואומצו לפני למעלה ממאה שנים. הנה היסטוריה קצרה של כמה גאדג'טים לרכב שהתבלטו לאורך השנים.

הייתם יכולים לנסוע בלי מגבים?

הפטנט על המגבים לרכב נרשם לראשונה בשנת 1903, והדגם הראשון היה זרוע מגומי, עד שמאוחר יותר הם התפתחו למגבים המותקנים על השמשה הקדמית, כפי שאנחנו מכירים אותם היום.

בקרת אקלים

גאדג'טים לרכב שזמינים היום יכולים לשלוט על הטמפרטורה של הרכב, אבל הנהגים של המכוניות המוקדמות לא חלמו על מותרות כאלה.

בשנת 1927, חברת מנוע פורד החלה להתקין תנורי חימום אמיתיים, כולל גרסאות המופעלות באמצעות דודים, במכוניות חדשות. בשנות השלושים של המאה הקודמת, ג'נרל מוטורס המציאה את הסוג המודרני יותר של חימום לרכב שאנחנו משתמשים בו היום.

מערכת פועמת של אודיו לרכב

הרדיו הומצא בשנות העשרים, וזמן קצר לאחר מכן התחנות הראשונות החלו לשדר את גלי האתר. עד מהרה, אנשים רבים שאהבו מוסיקה החלו להתקין בביתם את מכשירי הרדיו, אבל בשנת 1930 הומצא הרדיו המסחרי הראשון לרדיו, בחסות חברת מוטורולה.

כבר לפני עשרות שנים הבינו שחשוב להפעיל מערכת איתות

נהגים זיהו את הצורך לסמן את כוונותיהם לפנות ימינה או שמאלה, כבר בשנים מוקדמות מאוד בהיסטוריה של המכוניות.

בתחילה, נהגים השתמשו באותות ידניים על מנת לתקשר, עד שהומצאו גאדג'טים לרכב בשנת 1929. בין השנים 1930-1940 כמה יצרני רכבים החלו להציע אותם במספרים גדולים יותר.

תמיד היה הגה במכונית. השאלה איך הוא התקדם והשתכלל מאז, ואיזה מוצרים אפשר היום להוסיף לו

נהגים תמיד היו צריכים אותו כדי לנווט את כלי הרכב שלהם, אבל יצרני הרכב המוקדמים פשוט הסתגלו לשיטות ישנות של תחבורה והתקינו מערכות הפעלה ידניות ברכבים שלהם.

בשנת 1894, יצרניות רכב צרפתיות החלו ליישם את הטכנולוגיה החדשה של הגה אוטומטי, שהתפשטה במהירות ברחבי העולם.

המכוניות של היום נראות כמו פלאי הטכנולוגיה

במיוחד בזכות גאדג'טים לרכב שהופכים את חוויית הנסיעה לנוחה, מתקדמת, בטוחה ונעימה. ולא רק זה. בעוד שקל לחשוב שהטכנולוגיות האלו תמיד היו קיימות, הן התפתחו כסדרה של חידושים מצטברים, שנוספו למכוניות שלנו במשך מאה שנים.

הכרה זו בהיסטוריה העשירה יכולה לעזור לנו להעריך יותר את המכוניות שלנו, ולפתח חזון שבו טכנולוגיית הרכב תתפתח עוד יותר בעתיד.

באתר יחודי תמצאו אוסף גאדג'טים לרכב, שישדרגו קצת את הרכב שלכם, ויעזרו לכם לנהוג בנוחות וליהנות מחוויית נסיעה נעימה וכיפית. המחירים מדהימים, המגוון עצום, וכשתתחילו להוסיף את המוצרים לסל הקניות שלכם, לא תוכלו להפסיק.

כתיבת תגובה

פתח צ'אט
שלום, איך אפשר לעזור?
שלום,
איך אפשר לעזור לך?