מתנות מפנקות:מסאג'רים ומכשירי עיסוי ביתיים

 מסאג'רים ומכשירי עיסוי ביתיים

עם התקדמות הטכנולוגיה והנגשת מוצרים רבים ,שבעבר היו נחלת אנשים אמידים בלבד, אל הכלל, הולך ומתפתח גם שוק המסאג'רים ומכשירי העיסוי הביתיים. אם אין לכם עדיין מכשיר עיסוי ביתי, אז כנראה שבקרוב תישארו לבד בעניין זה כי עוד ועוד אנשים רוכשים לעצמם מכשירים כאלו. ישנם מכשירים מסוגים שונים המתאימים למגוון רחב של איזורים בגוף וכמובן גם בטווחי מחיר משתנים, החל משקלים בודדים ועד לאלפים. אז איך לבחור את המכשיר המתאים לכם? הכנו לכם רשימת קריטריונים שתעזור לכם לבחור את המוצר שיהיה בדיוק בשבילכם

היו ממוקדים בצרכים שלכם

הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא לדעת איזה אזורים וחלקים בגוף תרצו לעסות. ישנם סוגים שונים של מכשירי עיסוי בעלי פונקציות שונות. ישנם מכשירים המתאימים לאזור ספציפי ומסוים בגוף, ישנם מכשירי עיסוי לצוואר
ואילו מכשירים אחרים ניתן להפעיל על כל הגוף.

תנו תשומת לב לגילאי ומצב בריאות המשתמשים במכשיר

תוצאות של עיסוי יכולות להיות שונות מאדם אחד לאדם אחר, בין השאר בעקבות מצב בריאותי וגיל. ככל שמתבגרים, השרירים נחלשים, ושרירים חלשים יתקשו לשאת עיסוי עמוק או מסיבי בשונה משרירים צעירים ובריאים. כמו כן אנשים חולים או נשים בהיריון לדוגמא, לא יכולים להשתמש בכל מכשיר ועיסוי ויש לרכוש עבורם מכשירים ייחודיים.

בדקו את אופן הפעלתו של מכשיר העיסוי

ישנם מכשירים בעלי צורות שונות ומגוונות. אם אתה מחפשים מכשיר למספר עיסויים בגוף, מכשיר עם ידית ארוכה יהיה אידיאלי עבורכם, אך אם אתם מחפשים מכשיר לאיזור ספציפי בגוף חפשו מכשיר שצורתו תהיה נוחה ומתאימה לאותו איזור.

בדקו את צריכת החשמל של המכשיר

מכשירי עיסוי ביתיים חשמליים, באופן טבעי, זקוקים לחשמל כדי לעבוד אך יחד עם זאת כיום ישנם מכשירים הפועלים על סוללות או סוללה פנימית נטענת. יתרון של מוצר כזה הינו הניידות שלו אך החיסרון הוא שבמידה ונגמרות הסוללות יש צורך להטעין או להחליף את הסוללות ולכן זמן השימוש יכול להיות מוגבל.

פרמטר אחרון וחשוב ביותר – טווח המחירים

גורם המחיר בעת בחירתו של מכשיר עיסוי הוא חשוב מאוד. ישנם טווחי מחירים שונים ולעיתים גם עבור מוצרים דומים, כך שמומלץ לעשות מחקר לגבי טווח המחירים של המוצר אותו אתם מחפשים. לעיתים תוכלו למצוא מוצרים זולים שיענו על אותם דרישות שאתם מחפשים.

לסיכום

מכשיר עיסוי ביתי טוב הוא סוג של זכייה בפיס – זה אומר, שבכל ערב תוכלו לעסות את השרירים התפוסים בגוף, תוכלו להתפנק במסאז’ים זוגיים בשביל הכיף או סתם לפנק את עצמכם אחרי יום קשוח. אם עד כה, לא רכשתם מכשיר כזה, אין לכם מושג איזה עולם חדש ומלהיב עתיד להיפתח בפניכם.

כתיבת תגובה

פתח צ'אט
שלום, איך אפשר לעזור?
שלום,
איך אפשר לעזור לך?