מתנות למשפחה שכולם יכולים ליהנות מהן

מבחינת כל משפחה, המושג 'זמן איכות' משתנה. חלק מהמשפחות מגדירות זמן איכות כחופשה, אחרות מקפידות על ארוחת שישי משפחתית מדי שבוע, ומשפחות אחרות מקפידות על פעילויות משותפות בסופי השבוע.

לא משנה מהי ההעדפה המשפחתית שלכם, ברשימה הבאה תמצאו מגוון אפשרויות זמינות לבחירתכם באתר יחודי. לפניכם אינספור מתנות למשפחה שיאפשרו לכולכם ליהנות ביחד.

סכין חיתוך חצי עגולה לחיתוך ירקות

 

ארוחת שישי משפחתית אינה שלמה ללא קערת ירקות מושכת. סכין חיתוך זו מאפשרת לכם ליהנות מהסלט או הירקות החתוכים ולהגיש אותם בצורה מושכת את העין. זוהי סכין חיתוך חצי עגולה שמאפשרת חיתוך ירקות או פירות בצורה נוחה ומדויקת.

היא קלה לשימוש, נוחה לרחצה ומאפשרת גם חיתוך של עוגות, חלות או לחמים, בדייקנות ובנוחות מקסימאלית. היא בטוחה לשימוש גם לילדים שלומדים לתרום את חלקם לחוויה המשפחתית.

מערכת דקורטיבית להצגת תמונות ואחסון פריטים

 

זוהי שיטה טובה להצגת כל תמונות בני המשפחה. המערכת מורכבת מתשע קוביות בגודל של 27X27, עם מיקום נוח לכל תמונה.

אם אתם מחפשים מתנות למשפחה לקראת החגים, זוהי מתנה שתאפשר לכל בני המשפחה ליהנות מתמונותיהם המרוכזות במקום בולט על הקיר.

משחק כדורים שולחני בצורת העריסה של ניוטון. פשוט ומשעשע

 

זוהי מתנה מעניינת שניתן להציב אותה בכל מקום בבית, ולהקדיש מספר רגעים למשחק זיכרון. זהו משחק קלאסי שמאפשר לכל בני המשפחה לבלות אחר צהריים נעים ורגוע.

להעביר את הזמן בשירותים עם משחק כדורגל: זהירות, ממכר!

 

זהו המשחק המועדף על כל בני המשפחה. הוא מתאים להרכבה על כל אסלה, ומאפשר לשבת ולשחק בכיף.

העניין הוא שאם אתם מחפשים מתנות למשפחה שמהן כל בני המשפחה יכולים ליהנות, תצטרכו לקבוע תורנות שירותים. המשחק ממכר ומהנה ומשמש תירוץ להיכנס לשירותים לעתים קרובות ככל הניתן.

מסננת לאור מובנת בסיר צבעוני לניקוי אורז

 

כל המשפחה תיהנה מזה. כמעט בכל משפחה יש שניים או שלושה אנשים שמכינים אורז לפחות מספר פעמים בשבוע, וכל מי שמבשל יודע שתהליך ניקוי האורז יכול להיות לא נוח. סיר זה מאפשר לנקות ולסנן את האורז באופן נקי ומושלם.

כלי שטיפה והגשה צבעוני לשטיפת פירות או קטניות

 

אם אתם מחפשים מתנות למשפחה שיהיו שימושיות למטבח מצד אחד ומיוחדות מצד שני, מצאתם את מבוקשכם! זהו כלי המשמש לשטיפת וניקוי פירות או קטניות.

זוהי שיטה מהנה ללמד את הילדים להשתתף בהכנת הארוחות, ולהפוך אותם למומחים במטבח. תוכלו ליהנות מאחר צהריים מהנה במטבח, להכנת המנות האהובות עליכם בקלות ובמהירות.

מעמד מסתובב לעוגה להגשה, לזיגוג או לקישוט

 

לאחר שסיימתם את הכנת העוגה המפוארת שלכם ליום ההולדת של הילדים, ועכשיו אתם רוצים לקשט ולזגג אותה, תוכלו ליהנות ממעמד נוח וקל זה! פשוט מניחים את העוגה על המגש וניתן להמשיך את הטיפול בה בקלות, ליצירת הקישוטים המרהיבים שלכם, ולהצגה מושלמת של העוגה.

זוהי מתנה נהדרת למשפחות עם ילדים צעירים. גם ארוחת שישי לא יכולה להיות יותר כיפית אם מגישים לקינוח את העוגה הצבעונית המרהיבה שלכם. מסיימים את אפיית העוגה ומניחים אותה על המעמד. בתוך מספר דקות ניתן לסיים את הקישוטים והזיגוגים, ומגישים לראווה.

כתיבת תגובה

פתח צ'אט
שלום, איך אפשר לעזור?
שלום,
איך אפשר לעזור לך?