מתנות ליולדות שיתקבלו בהערכה אמיתית

מתנות ליולדות שיתקבלו בהערכה אמיתית,מתנה ליולדת,מתנות ליולדות | יחודי גאדג'טים

תינוקות צריכים הרבה דברים. חישוקים, חיתולים ומגבונים, מושב מכונית, תיק חיתולים, מוניטור, ועוד ועוד. אבל כשממהרים להשיג את כל מה שהרך הנולד חייב לקבל תכף ומיד, קל לשכוח משהו חשוב: האימא לעתיד נמצאת במרוץ חייה.

לא רק שהאמא החדשה עומדת לעבור את אחת החוויות המרגשות בחייה, אלא שאחרי לידת התינוק, היא עשויה להרגיש כמו ברכבת הרים רגשית שלא נגמרת. ואם יהיו לה שעתיים רצופות של שינה בשבועות הקרובים, היא תהיה ברת מזל, כך שבמקום מתנות לתינוק, כדאי שתחפשו כמה מתנות ליולדות, שיאפשרו לה להרגיש אהובה ומוערכת.

איך לגרום לאימא חדשה להרגיש אהובה ומוערכת

מכיוון שלמרות שחבילה בגודל תעשייתי של רפידות הנקה חד פעמיות תועיל, רוב האנשים רוצים לתת מתנות ליולדות שנחשבות לטובות ביותר ושבעצם יגרמו לה להרגיש מיוחדת ואהובה. גם המתנות לתינוק חשובות ומשמחות, אבל כרגע מה שחשוב יותר זה לתת מתנה מתחשבת לאם החדשה.

באתר יחודי תוכלו למצוא את הרעיונות המקוריים ביותר של מתנות ליולדות שהן יעדיפו לקבל, במיוחד אם זה התינוק הראשון שלהן. תוכלו לסקור גם רשימות נוספות באתר, כמו מתנות לילדים או מתנות למשפחה על מנת למצוא מתנות משמעותיות עוד יותר לאימהות חדשות ואהובות.

אם אתם רוצים לגרום לאימא חדשה להרגיש מיוחדת, אל תביאו לה פרחים, אלא הקדישו כמה דקות לבחור באתר את המתנות המשמעותיות ביותר שכל אימא תשמח לקבל.

מתנות האכלה ושתייה

לא רק שאלו מתנות ליולדות שנחשבות למושלמות לאימהות חדשות, אלא שגם אימהות שכבר יש להן ילדים יעריכו ביותר מתנות שמאפשרות להן להאכיל את התינוק בקלות, או עם מתנות שיאפשרו גם לה ליהנות מהפסקות אכילה ושתיה. עם תינוק חדש שמתעורר כל שעתיים כל הלילה (או יותר), האימא תזדקק לכל העזרה שתוכל לקבל על מנת לתפקד במהלך היום.

הפתיעו אותה עם כוס מדליקה לשתייה חמה. אתם יכולים לבחור את המתנה הזאת ולצרף אליה עוד כמה מתנות חמודות שיקלו עליה, ואז לבחור כמה מתנות לתינוק, להוסיף את כל המתנות לסל הקניות שלכם, לשלם, ולשלוח חבילה משמחת ישירות לאם.

מתנות ליולדות שיאפשרו להן לטפח את עצמן

כשאתם מחפשים מתנות ליולדות, אתם לא יכולים לטעות עם מתנות של טיפול עצמי. הציעו לשמור על התינוק שלה בזמן שהיא עושה את מה שהיא צריכה על מנת לטפל בעצמה. יתכן שהיא תרצה מקלחת, אמבטיה נינוחה, תנומה, טיול לבד או סתם לצאת לריצה לבדה – או משהו אחר לגמרי.

לדוגמא, אתם יכולים לשלוח לה את אחת המתנות שתמצאו באתר יחודי, ולצרף ברכה שתגיד משהו כמו "אשמח לתת לך שעתיים! אני יכול לבוא ולשמור על התינוק בזמן שאת עושה כל מה שאת צריכה כדי לטפל בעצמך. ואם את רק רוצה שאבוא לבקר ולעזור קצת, גם זה נשמע מקסים".

כתיבת תגובה

פתח צ'אט
שלום, איך אפשר לעזור?
שלום,
איך אפשר לעזור לך?