מתנות לגבר: 9 מתנות שכל גבר ירצה ולא יעז לבקש

איך מוצאים בקלות מתנות לגבר לקראת החגים, מתנה לגבר, מתנות לגבר | יחודי גאדגטים

קניית מתנות לגבר עשויה להיות משימה מלחיצה. גברים יודעים מה הם אוהבים ובמה ישתמשו, וכמעט בלתי אפשרי לקרוא את המחשבות שלהם. אך לפני שתכנסו לפאניקה, קבלו את הרעיונות המוצגים באתר יחודי, שיעזרו לכם להבין מהיכן להתחיל.

 

כמו חגורת נפץ, אבל למשקאות

 

אם הגבר שלכן אוהב לשתות ויוצא הרבה לערבי גברים על טהרת האלכוהול, הוא יאהב את הגאדג'ט המדליק הזה: חגורה לפחיות ובקבוקי משקה שאפשר לקחת למסיבות.

גימיק סופר-מדליק ומהנה לתת כמתנה לגבר אהוב ומיוחד. כי כשמחפשים מתנות לגבר, חשוב לחפש מתנה שהוא לא ירצה להחליף.

מכשיר עיסוי לעיניים: שום פינוק לא מוגזם

 

זוהי תמיד בחירה קלאסית שמאפשרת להתפנק ולהירגע לאחר יום עבודה קשה עם מכשיר עיסוי לעיניים. את תקבלי שפע חיבוקים ונשיקות על המתנה הזאת.

ארנק מתכת לגברים שמכורים לכרטיסים

 

גברים שמסתובבים עם כרטיסי אשראי רבים, בנוסף לרישיון, כרטיסי ביקור שהוא אוסף וכמובן כסף, יעריכו מאוד את ארנק המתכת החדש שלכם, עם שפע של כיסים שיכולים להתאים לכל הכרטיסים, הכסף והניירת החשובה שלהם.

רמקול נייד איכותי לגברים שמכורים למוסיקה

 

כל גבר שאוהב מוסיקה יאהב את הרמקול הקלאסי הנייד הזה עם העיצוב הייחודי, שמתאים לנסיעות. הוא מופעל באמצעות סוללות AA ויש לו סאונד מדהים.

בקבוק משקה בצורת גולגולת: איך אפשר שלא להתאהב במתנה הזאת!

 

מכל השפע של המתנות לגבר המוצגות באתר יחודי, זוהי המתנה הכי מצחיקה שכל גבר יאהב להציב על הבר בבית או במשרד, בתוך אוסף בקבוקי המשקה שלו.

כך יהיה לו תירוץ גם להזמין חברים לערבי שתייה. בקבוק הזכוכית הזה מכיל עד 350 מ"ל משקה, ובאמת שמתנה כזו הוא עוד לא קיבל.

מתנות לגבר יכולות וצריכות להיות גם מעשיות: ארנק לכרטיסים ושטרות, שנצמד לאייפון

 

אף גבר לא יודה שהוא צריך ארנק חדש, כי גברים יכולים להסתובב עם אותו ארנק במשך שנים, עד שהם מתחילים לאבד כסף וכרטיסים חשובים. אז קחי על עצמך את המשימה וקני לו ארנק חדש.

כי מתנות לגבר יכולות להיות גם מעשיות, ובמתנה הזאת הוא ישתמש הרבה זמן. הארנק הזה נדבק באמצעות מדבקה חד צדדית לגב הסמראטפון, ומכיל תא לשטרות ולכרטיסי אשראי.

כלי הגשה לחלב בצורת עטיני פרה: כל מילה מיותרת

 

המתנה הזאת תיראה מושלם על שולחן העבודה שלו במשרד, כי היא תגרום לו לצחוק כל היום. אבל זוהי גם מתנה סופר שימושית לקוקטיילים, ותוספת אופנתית לבית או למשרד.

שעון יד מעץ

 

מתנות לגבר לא צריכות להיות יקרות או יוקרתיות. הן יכולות להיות קלאסיות ונצחיות, כמו השעון המיוחד הזה למשל. זהו שעון אופנתי ומהנה שיעורר את תשומת ליבו של כל אחד. הוא מיוצר מעץ עם רצועות גומי, בקוטר של כ-35 מילימטרים ובעובי של עשרה מילימטרים. הוא דוחה מים ושוקל כחמישים גרם.

זוהי מתנה שמתאימה לגברים שמאחרים לכל מקום. עם השעון הזה הזמן יקבל משמעות אחרת מבחינתם.

רמקול תהודה ליצירת מוסיקה מדליקה

 

אם הגבר שלכן אוהב גאדג'טים, המתנה הזאת תשנה את חייו. זהו רמקול מיוחד שפועל לפי תהודה ומאפשר יצירת אפקטים מוסיקליים מיוחדים, בהתאם למשטח שאליו הוא נצמד. הוא נוח להפעלה ושימוש, בעיצוב מדליק שמתאים לכל מקום.

כתיבת תגובה

פתח צ'אט
שלום, איך אפשר לעזור?
שלום,
איך אפשר לעזור לך?