מתנות לגבר שלא מתרגש מפרחים

פרחים הם רק פריט קטן ושולי במגוון שלם של מתנות רומנטיות טיפוסיות. יש גם את הבושם, התכשיטים והשוקולד, שבדרך כלל נחשבות למתנות רומנטיות גנריות. לנשים יש סיכוי גבוה יותר מגברים להתרגש ממתנות כאלה, ואנחנו מוכנים גם להרחיק לכת ולטעון כי בקטגוריית מתנות לגבר, המתנה הרומנטית המושלמת צריכה להיות מהנה, כיפית, מקורית.

כלומר, אתן לא חייבות  להשקיע את מחצית המשכורת שלכם כשאתן מחפשות מתנה לגבר שלכן. גם אוסף של מתנות קטנות אך שימושיות ומהנות, ישמחו כל גבר שבכל מקרה אי אפשר לדעת או לצפות על מה הוא חושב ומה הוא באמת רוצה לקבל.

מה שלא תעשו, אל תקנו לו פרחים, אפילו לא את הסוגים הכי נדירים

גבר שמקבל זר פרחים מעניין או רומנטי פעמיים או שלוש פעמים בחייו, לא יזכור את המתנה הזאת, ואם ישאלו אותו מה הוא קיבל ליום ההולדת שלו, רוב הסיכויים הם שהוא יגיד "כלום". אפילו אם תבחרו לו את הסוגים הכי נדירים של הפרחים שצומחים רק באלסקה, הוא ישאל איפה הפלייסטיישן שהוא ביקש במפורש.

כמובן שיש גברים מכל הסוגים, וכמובן שלא כל הגברים חושבים שפרחים זה משהו שמרגש רק נשים, אבל אם אתן מחפשות מתנות לגבר שיש להן ערך כספי נמוך אבל הן מסמלות חשיבה אישית, אתן משדרות את המסר הכי חשוב: "אני אוהבת אותך!" ושום גבר לא יתכחש לצורך להיות נאהב.

עזבו אתכן מסטריאוטיפים

הסטריאוטיפ המגדרי הישן, שקובע שגברים מביאים פרחים לנשים רק כשיש להם סיבה טובה לבקש סליחה, לא נכון בכל המקרים, ונשים רבות יהיו מאושרות לקבל זר פרחים צבעוני וריחני כל יום, גם בלי סיבה מיוחדת. אבל זה פשוט לא נכון לגבי גברים. הם רוצים לקבל מתנות שהם יכולים להשתמש בהן, בלי לשבור את הראש על מתנות שאין להם מושג מה עושים איתן.

מתנה שתדהים אותו. מתנה שתגרום לו להגיד תודה מכל הלב

כדי להיות הוגנות, אל תשלחו לגבר שלכן פרחים בצבעים מיוחדים ואז תעלבו שהוא לא יודע להעריך את ההשקעה שלכן. גברים לא נמשכים לצבעים, או לריחות שהם לא הריח של האפטר שייב או הבושם הכי חדש שיש. אם אתן באמת רוצות לרגש או להדהים אותו, חפשו מתנות לגבר שהוא יוכל להשתמש בהן במשרד, או לשחק בהן כשאתן מרשות לו.

הם רוצים להיות גם מופתעים וגם מרוצים, וגם נרגשים. כשאתם קונים לו את המתנה שבאמת מושכת אותו, הוא לא ישכח לכם את המחווה, וישתמש בה בלי סוף.

מתי כן מתאים לתת פרחים לגבר? בואו נראה

נניח שהגבר שלכן שחקן או זמר, והוא מופיע לראשונה בתפקיד חייו על הבמה. אז כן. במקרה כזה לא מתאים לשלוח לו סינר עם הכיתוב "הטבח הכי טוב בעולם". במקרה הזה, זר פרחים ענק ומרשים יהיה מתאים יותר.

אבל רוב הגברים שלנו הם לא שחקנים או זמרים או לוליינים בקרקס. לא. הם גברים שקמים בבוקר לעבודה וחוזרים בערב כשהם חולמים על כמה דקות איכות עם המחשב, האייפד, הטלפון או הפלייסטיישן שלהם.

חושבות שאתן מתחילות להבין את הכיוון? מעולה

עכשיו כל מה שנשאר לכן זה להיכנס לקטגוריית מתנות לגבר באתר יחודי ולמצוא את המתנה, או את קבוצת המתנות, שהן הרבה יותר מ"בסדר". קנו לו מתנה כזאת שתגרום לו לחשוב שהשתגעתן, או שאולי אתן באמת מכירות אותו ויודעות מה בסתר ליבו הוא הכי היה רוצה לקבל.

מתנה כזאת שתגרום לו להעריץ אתכן מחדש, או לפחות להיות אבא יותר טוב לילדים שלכם. אפילו אם תתנו לו מסגרת שבה הוא יוכל להציב את התמונות המשפחתיות שלכם, הוא יהיה המום ונרגש. ובמקום כמה מילות תודה מנומסות ושגרתיות, שלא אומרות כלום, תקבלו את החיבוקים והתודה של גבר שכרגע הפכתן להכי מאושר בעולם.

כתיבת תגובה

פתח צ'אט
שלום, איך אפשר לעזור?
שלום,
איך אפשר לעזור לך?