מתנות לגבר שיגרמו לך להיראות כמו מלאכית הגשמת המשאלות שלו

מתנות לגברים הן לא רק שמפניה ופרחים. הן צריכות לגרום להם להתרגש, להתלהב, ולהאמין שהיקום שלח להם מלאכית פרטית שתגשים להם משאלות.

הנה רשימת מתנות לגבר שהמכנה המשותף שלהן הוא כיף, מקוריות, שימושיות, והומור. כלומר, חשבנו על כל מה שגברים באמת רוצים!

מכשיר גילוח בגודל כרטיס אשראי, שיגרום לו להיראות כמו דוגמן בינלאומי

מכשיר הגילוח הזה זמין במהדורה מיוחדת עם תער מעולה, בלי חתכים ופצעים, ועם תוצאות של דוגמן מהסרטים.

כמתנת בונוס, תוכלי להרשים אותו עם יכולת "קריאת המחשבות" שלך ולתת לו את המתנה כמעט כל יום, מה שכמובן אומר שהוא יחשוב עלייך כל יום. כי הוא אולי רציני ולא מחצין את רגשותיו, אבל בלב הוא תמיד רומנטיקן.

שלט אוניברסלי למחזיק מפתחות. לשלוט על הסביבה כמו קוסם

זה אולי לא נראה כמו מתנה מהודרת, אבל מתנות לגבר צריכות להיות חכמות כמוהו, ופחות מהודרות. כשהגבר שלך מקבל מתנה שימושית במיוחד, הוא נהנה ממנה יותר.

שלט אוניברסלי מאפשר לו לשלוט מרחוק כמעט בכל שקע, וזה אומר שהוא יכול להדליק ולכבות אורות בלחיצה אחת, משלט אחד שמחובר למחזיק המפתחות שלו. זוהי מתנה מושלמת שמאפשרת שליטה על הסביבה בלי לקום מהספה.

מיני מנגל קומפקטי ואיכותי

כשאתם מארחים חברים לארוחת "על האש", המחזה נראה כמעט תמיד אותו דבר: את מסתובבת בין האורחים, והוא עומד כמו הגיבור האולטימטיבי, מנפנף במרץ את הבשרים על האש, ובמשך שעות מוציא את המנות לארוחה, כשכל מנה מושלמת ועשויה בדיוק במידה הנכונה.

פשוט דמייני את התמונה הזאת כשאת מקליקה על הזמנת המיני מנגל הקומפקטי שהכי ישמח אותו בעולם.

מיני מגהץ נייד לקפלי המכנסיים או לעניבה

הוא יעריך את התמיכה שלך בצורך שלו להיראות מושלם ומחויט בכל עת, גם אם לא יבין את הרמז הדק מאחורי המתנה הזאת. מעכשיו הוא לא יהיה תלוי בך לגיהוץ המכנסיים והעניבות שלו, ואם יש מטרה שצריכה להנחות אותך כשאת מחפשת מתנות לגבר, זוהי אחת המטרות הכי חשובות.

קרוב לוודאי ששום גבר לא יסרב לאפשרות להיראות במיטבו בכל שעה של היום, ומיני מגהץ נייד יאפשר לו להיראות תמיד כמו איש עסקים מצליח. לא משנה לאן הוא הולך.

למאסטר שף שלך: סינר בעיצוב כתמי דם

אם הוא כל הזמן במטבח, עסוק בבישול מנות בשרים, דגים ועופות או מנות טעימות אחרות, הוא יתענג על הסינר הזה ויצחק ממנו בכל פעם שיכנס למטבח כדי לבשל מאכלים רטובים במיוחד. הסינר מגן על הבגדים שלו, והוא נראה קצת כמו דקסטר, רק יותר מהמם.

אז אם את מחפשת מתנות לגבר שיגרמו לו להיראות כאילו הוא גיבור של סדרת טלוויזיה מצליחה, או כמו חלום אופנתי, זוהי המתנה המושלמת בשבילו.

ספל בסגנון משחקי הכס

תני לו ספל מדליק שבו הוא יוכל לשתות את הקוקטיילים והמשקאות החריפים שלו בסגנון משחקי הכס. הוא ירגיש כאילו הוא על הסט של הסדרה, כמו איזה מלך מכובד או הוגה דעות חכם.

עם סיגר בצד, לאחר ארוחה טובה, הוא ייהנה מהמשקה שלו בכוס המיוחדת וירגיש כאילו עולם משחקי הכס משתלב עם העולם שלו. בטבעיות, בכיף, ובהנאה. כי זאת בדיוק המטרה של מתנות לגבר: לגרום לדמיון להשתולל.

כתיבת תגובה

פתח צ'אט
שלום, איך אפשר לעזור?
שלום,
איך אפשר לעזור לך?