המתנות המקוריות ביותר לגבר שכדאי להכיר

כשמגיע הרגע הגורלי של בחירת מתנות לגבר פתאום כל הרעיונות נעלמו כלא היו, תמיד נראה שכלום באמת לא ירגש אותו, אבל אין מה לעשות, עלינו לעמוד במשימה ולצפות שמשהו כן יגרום לו לבכות מאושר. חשוב להבין שבניגוד מוחלט לתדמית המסוקסת של הגברים הקשוחים, דווקא הם במצבים מסוימים כן רוצים לחוש אהובים ולקבל מתנה שימושית וכן, גם קצת להתרגש. אז דקה לפני חגיגת יום הולדת המרגשת, רגע לפני פתיחת המשרד החדש או סתם רגע לפני שרוכשים מתנה כדי להביע הוקרת תודה, הבאנו בפניכם מספר טיפים מצוינים שיאפשרו לכם לצלוח את המשימה ולהישאר בחיים.

 

 

נתחיל הפוך, מה גברים לא אוהבים

שעון ובושם הם אומנם חלק מהנוף בזירת המתנות לגברים, אבל אם יש להם את הבושם האהוב עליהם עוד מגיל המצוות שהם לא מוכנים להחליף, וותרו על התענוג. לגבי שעון, הסיפור כבר שונה. אם מדובר על גבר שכבר עונד שעון, כדאי לוותר, או ללכת על שעון דופק מדליק או שעון חכם שנהפך בשנים האחרונות לטרנד לוהט. אז נחזור למה גברים לא אוהבים – לא מוצרי טיפוח, לא מתנות קיטצ'יות, לא דובים ולא יער ולא ארנק מעור שכבר מלווה אותם כמה שנים.

מתנות לגברים, אז מה כן?

גאדג'טים וכמה שיותר חכמים וחדשים. לגברים יש אגו מסוים שבא לידי ביטוי במוצר הכי חדש והכי מתקדם, ולכן רכישת גאדג'טים יכולה להיות אופציה נהדרת. תוכלו לרכוש עבורם אוזניות מדליקות, רמקולים, כיסוי מעור לאייפון, תיק עסקים ללפטופ, עט יוקרתי, אולר קומפקטי מאובזר לשטח ובכלל, אביזר מיוחד למשרד או למחשב, שעון עם GPS ובכלל כל מוצר שיאפשר לו לפתח עליו נושא שיחה עם החבר'ה.

תכשיטים מעוצבים לגברים

מיותר לציין כי תכשיטים אינם מתאימים לכל גבר, ולכן נסו לגשש לפני כדי לדעת אם אתם בכיוון. תוכלו למצוא מגוון תכשיטים עדינים לגברים עם שילוב עור, כסף וזהב ואפילו עם יהלומים קטנים. אם הוא בפעם הראשונה עונד תכשיט, לכו על בטוח – צמיד עדין מזהב לבן או כסף בשילוב עור.

אקססוריז לפינת העבודה

פינת העבודה של הגבר לרוב תהיה מטוקטקת ומסודרת, ולכן שילוב פריט קטן על השולחן יוכל להיות נהדר. תוכלו למצוא מגוון גאדג'טים מדליקים כמו פד למחשב ארגונומי, מקלדת אלגנטית ומרשימה, הדום לרגליים, מעמד לכרטיסי ביקור, מסך קטן עם תמונות מתחלפות, משחקים חשיבה מדליקים כדי להפיג את המתח במשרד ואולי מגוון מוצרים עליהם מודפסות תמונות והקדשה לבבית.

משחקי חברה ומשחקי שתייה מדליקים במיוחד

גברים אוהבים לשחק ולהתחרות וליהנות עם חבריהם עד השעות הקטנות של הלילה, ולכן משחקי שתייה מדליקים עם כוסות שתייה יכולה להיות בחירה נהדרת.  תכלו לבחור שש-בש מעוצב, שח-מט, ערכת פוקר, משחקי שתייה הומוריסטים, משחקים למבוגרים והרשימה עוד ארוכה.

כתיבת תגובה

פתח צ'אט
שלום, איך אפשר לעזור?
שלום,
איך אפשר לעזור לך?