גאדג'טים למטבח שיעזרו לכם לבשל טוב ובריא יותר

גאדג'טים למטבח

בואו נהיה כנים: לרובנו אין זמן לבשל ארוחה בריאה שלוש פעמים ביום. אנחנו רוצים להתחיל את הבקרים שלנו עם מיץ ירוק טרי, אך תהליך ההכנה הוא מורכב וממושך. אנחנו רוצים להכין ארוחות צהריים בריאות שאפשר לקחת לעבודה, אבל זה תמיד לוקח זמן רב מדי.

אנחנו משתוקקים למשהו בריא ומזין כשאנחנו מגיעים הביתה מהעבודה, אבל לעתים קרובות אנחנו עייפים מכדי לבזבז שעה או שעתיים על הכנת ארוחה טובה. למרבה המזל, יש יותר ויותר גאדג'טים למטבח שיסייעו לנו לבשל טוב, מהר ובריא יותר. מאמר זה סוקר את הגאדג'טים האהובים שיסייעו לכם לאפות, לצלות, לבשל, ולהגיש אוכל טעים, כל יום.

מעמד קומותיים לפחיות משקה

למה זה תמיד מרגיש שהשיש והמקרר מלאים בפחיות משקה? איך עושים סדר במטבח כשהפחיות מפוזרות בכל מקום? עכשיו, עם מעמד קומותיים זה, תוכלו לארגן את כל הפחיות במקום מסודר אחד, ולשוות מראה נחמד ומאורגן למטבח.

התוצאה? אין בלגן מסביב, פחיות המשקה לא מתגלגלות, ואם הן מכילות משקאות מוגזים, לא תקבלו שפריץ מרגיז כשתפתחו את הפחית. תוכלו להשתמש בארגונית זו גם כדי לסדר כמעט כל קבוצת מכשירים אחרת במטבח ולהשיג מראה של מטבח שעובד בו שף מקצועי.

סכין חצי עגולה לחיתוך ירקות

סכין זו מתאימה למטבח שלכם ומאפשרת לכם לחתוך ירקות כך שיהיו מוכנים לשימוש ביתי. מה הטעם? ובכן, משפחה ממוצעת חותכת יותר מארבע מאות קילוגרמים של ירקות מדי שנה. תעשו את החשבון לבד.

זהו מוצר מושלם למטבח שלכם, אם אתם רוצים לחיות אורח חיים קל יותר, שכן הסכין מאפשרת לכם לחתוך ירקות בקלות ובמהירות, ולהשתמש בהם בזמן הרצוי לכם לאכילה, ללא המתנה לחיתוך מתמשך שאורך זמן, עם סכין רגילה.

כוס קפה עם לוח גיר לרישום הודעות

כוס הקפה של הבוקר יכולה להיות מושלמת עם חיבור ללוח גיר שאפשר לכתוב עליו הודעות חמודות כמו "אני אוהב אותך", או "שיהיה לך יום מהמם".

כיף להתעורר בבוקר ולקבל כוסף קפה משמחת כזאת, ואפשר לכתוב גם הודעות קצת יותר ארוכות. כוס הקפה הזאת מענגת יותר מכל כוס קפה אחרת.

פותחן בקבוקים בעיצוב רוכסן עם מגנט

אם אתם חובבי בירות או יין, אתם חייבים שיהיה לכם את פותחן הבקבוקים הזה. הוא מאפשר פתיחה קלה של הבקבוקים, ושמירה על טריות המשקאות מבלי לגרום לחמצן לברוח החוצה, כך שהמשקה נשאר טרי הרבה יותר.

דוש סיליקון לברז

אי אפשר לדבר על גאדג'טים למטבח בלי לכלול את פתרון הסיליקון לברז, הפועל כמסנן מים חכם שמחליף את המסנן המסורתי. למכשיר זה יש יכולות סינון מהודרות לספיגת זיהומים במי הברז, תוך שמירה על בריאות הגוף. הוא פועל ביעילות רבה ויש לו גם חיישנים שמראים לכם את איכות המים הצלולים בזכות מערכת הסינון.

זהו המכשיר הושלם למטבח חכם ובריא יותר עבורכם, במיוחד אם אחת המטרות שלכם השנה היא לשתות יותר מים כל יום.

כתיבת תגובה

פתח צ'אט
שלום, איך אפשר לעזור?
שלום,
איך אפשר לעזור לך?