גאדג'טים לטיסות-מתנות לטסים

גאדג'טים לטיסות-מתנות לטסים, גאדג'טים לטיסות | יחודי גאדגטים

מתנות לטסים

החלטתם לצאת לחופשה, בשעה טובה. תכננתם את כל המסלול, לקחתם את כל מה שצריך, ארזתם מזוודה, לקחתם את הדרכון, המרתם כסף, קניתם בדיוטי פרי מתנה ועשיתם הכול לפי הרשימה שכבר הכנתם מראש. עכשיו נותר רק דבר אחד לעשות – לעלות על המטוס. איך מתגברים על הפחד מטיסה? ואיך עוברים טיסה שלעיתים יכולה לקחת מספר לא מבוטל שעות? במאמר הבא נסה לעשות קצת סדר בדברים.

ראשית – בדקו מה אתם יכולים לעלות אתכם לטיסה

לכל טיסה שתיקחו ישנה אפשרות לעלות כבודת יד לתא הנוסעים. יש לבדוק מראש מהם התנאים אותם סגרתם בדיל שלכם, ישנם דילים הכוללים כבודה אחת מתנה, ישנם כאלה המאפשרים יותר. וישנם טיסות LOW COST שאינם מאפשרים העלאת כבודה. מומלץ לבדוק את כל הדברים טרם ההגעה לשדה התעופה, במידה ולא עשיתם זאת לעיתים הקנס יכול להגיע לסכום גבוה יותר מאשר אם הייתם מסדירים את העניין מראש. כמו כן מומלץ לשקול את הכבודה לפני הגעה לשדה התעופה.

שנית – חישבו על הגאדג'טים אותם תיקחו אתכם למטוס

אז אחרי שביררנו והבנו איזו מזוודה או תיק מותר לנו להעלות אתנו למטוס, עכשיו נשאר לנו לחשוב אילו דברים נכניס אליהם פנימה. מכיוון שטיסות יכולות לגרום לאנשים מסוימים לעיתים תחושות לא נעימות, ולעיתים הטיסה יכולה להיות ארוכה מאוד, מומלץ לקחת כמה גאדג'טים שיהפכו לכם את הטיסה ליותר נעימה לדוגמא כרית לטיסות, כיסוי עיניים לשינה, מנורה קטנה לקריאה נוחה של ספר גם בחושך או אפילו כרית מתנפחת לרגליים על מנת שתוכלו לשכב בנוחות במהלך הטיסה. ואת כול זה ניתן לקנות אצלנו

לסיכום

טיסה לחול יכולה להיות דבר מהנה או דבר מענה, הכול תלוי בגאדג'טים שלקחתם אתכם וכמה הכנתם את עצמכם לטיסה. הדבר הכי חשוב לזכור הוא שהטיסה הינה רק אמצעי בדרך אל היעד שהוא חופשת חלומותיכם בה תוכלו ליהנות ולצבור חוויות.

 

לקטגורית גאדגטים לטיסות ומתנות לטסים לחצו כאן

כתיבת תגובה

פתח צ'אט
שלום, איך אפשר לעזור?
שלום,
איך אפשר לעזור לך?