איך למצוא גאדג'טים לילדים

מחקר חדש קובע ששני שלישים מהילדים בין הגילאים שבע ו-13 מעדיפים לקבל מתנות שהן גאדג'טים שאפשר לשחק איתם, ולא צעצועים. מדענים ערכו שמונה מאות ראיונות מקוונים עם ילדים ברחבי ארצות הברית, במטרה ללמוד עוד על ההרגלים וההתנהגויות של בני הדור החדש.

שליש מהנשאלים אמרו שיש להם טלפון סלולרי, בעוד של-28% מהילדים יש טבלט, ויותר מחמישה אחוזים מהילדים בגילאי שנתיים משחקים בגאדג'טים לילדים.

בעוד שמחקרים רבים התמקדו בהשפעה השלילית של הטכנולוגיה על החברה, המחקר החדש מציב את הדגש על היתרונות ההתפתחותיים שילדים מפיקים כתוצאה משימוש בגאדג'טים. המדענים מציינים שהגאדג'טים משפרים את התפקוד של הילדים, מגבירים את המוטיבציה שלהם, והופכים אותם לסקרנים ועצמאיים יותר מאי פעם.

אבל מה זה גאדג'ט?

 

אם למשל, הילד מבקש מכם סוגים שונים של גאדג'טים מגניבים כמתנת יום הולדת, ואתם מגרדים את הראש בעצבנות כשאתם מנסים להבין מה זה בכלל גאדג'טים, איפה מוצאים אותם, ואיזה גאדג'טים לילד מתאימים דווקא לילד שלכם. באתר 'יחודי' תמצאו את כל התשובות לכל השאלות שמבלבלות אתכם.

ורק כדי לסבר את האוזן, המונח גאדג'ט פירושו חפיץ, אלא שרוב האנשים אינם בקיאים במונח המדויק ומעדיפים את החלופה הלועזית כשהם רוצים לתאר חידושים או מוצרים אשר מבוססים על טכנולוגיה מתקדמת.

כל דבר שרק תוכלו לדמיין

 

המוצרים האלו יכולים להיות כל דבר, כמו למשל מוצרים בהם הילד יכול להשתמש בבית הספר, להתקין על הטלפון שלו, או אפילו על הצעצועים שלו.

את מרבית הגאדג'טים לילד תוכלו למצוא כאן באתר, ועל הדרך גם להתוודע בעצמכם ליתרונות הטכנולוגיה המתקדמת.

גאד'ג'טים לילד יוצרים את היזמים של העתיד

 

גאדג'טים לילד מורכבים מטכנולוגיות שמרגילות את הילדים להפוך ליזמים, ולחדד מיומנויות ריבוי משימות. ואכן, 74% מהילדים שנשאלו, אמרו שהם מצפים ללמוד באוניברסיטה, ולהרוויח משכורות יפות.

בתחום ריבוי המשימות, ילדים אוהבים לעשות דברים אחרים במהלך צפייה בטלוויזיה, כגון משחקי מחשב, השלמת שיעורי בית וגלישה באינטרנט. המחקר ממשיך להסביר שזהו הדור הדיגיטלי האמיתי של החברה, וילדים מרגישים שהם יותר בעלי יכולות באמצעות הגישה למידע, ומבקשים להשפיע על המוצרים ועל התוכן שהם צורכים.

כי הילדים הם הצרכנים האמיתיים

 

מנהלי אתר 'יחודי' מבינים את חשיבות המודעות לממצאי המחקר, ומשווקים מותגים מתקדמים של גאדג'טים לילד, היות וילדים בגילאי שבע עד 13 מהווים את חלק הארי של מגזר הצרכנים, והם הנהגים העיקריים שמאחורי רכישות ההורים.

המחקר מצא גם שיותר משלושה מתוך חמישה הורים הודו שהם בוחרים מתנות לילדים שמאפשרות להם להיות שקטים במהלך תקופת החגים.

אבל הכי טוב לרכוש גאדג'טים לילד דרך האינטרנט

 

יתרונות קניית גאדג'טים לילדים דרך אתר יחודי הם משמעותיים ומגוונים. כפי שתראו, המוצרים משווקים במחירים סבירים, והם כוללים מוצרים חדשים ומתקדמים בהיבט הטכנולוגי שלהם, והילד יכול להשתמש בהם למטרות רבות. במילים אחרות, הם מהווים עבורם מכשירי עזר יעילים ביותר.

כתיבת תגובה

פתח צ'אט
שלום, איך אפשר לעזור?
שלום,
איך אפשר לעזור לך?