איך להפוך לכוכב של מסיבת פורים?

אז אנחנו מתקדמים עם לוח השנה, והנה כמעט הגענו לחג שכולם אוהבים – חג פורים. תחפושות, מסיבות, אורות, כולם שמחים ומחייכים ואין כמעט מי שלא אוהב את החג הזה. אז לכבוד החג המיוחד, אספנו לכם לכם את הגאדג'טים שיעשו לכם את הפורים להרבה יותר שמח ויהפוך אתכם לכוכבי המסיבה.

כובע בצורת עוף

הלהיט של שנת 2020! הכובע שללא ספק לא יצליחו להוריד ממנו את העיניים! כובע בצורת עוף שמנגן וזז וללא ספק ישעשע את כולם ויהפוך אתכם למלכי המסיבה.

כובע מצחייה עם כיתוב מתחלף

ואם כבר עסקנו בדברים שאי אפשר להוריד ממנו את העיניים, אז בדיוק בשבילכם הבאנו את הגאדג'ט המטורף הזה. כובע עם כיתוב לד מתחלף – הכובע נשלט באמצעות אפליקציה בסמארטפון שלכם, ובכך תוכלו לכתוב כל מה שבא לכם, החל מכתיבת השם שלכם ועד לכתיבת משפט קצר שנון ומצחיק.

מוצרי אוזניים זזות

הטרנד שהולך וצובר תאוצה ברחבי העולם, ארנב בעל אוזניים זזות או פנדה בעל אוזניים זזות. מוצרים עם תאורת לד מדליקה שיעלו לכל הסובבים חיוך על הפנים, תוכלו לקחת אותו אתכם למסיבת הפורים, או סתם לצלם איתו סרטונים מצחיקים ומגניבים.

שכמיה עם כובע מדליק

לרוב, חג הפורים יוצא בתקופות הקרירות של השנה. בדיוק בשביל זה יש את השכמייה האופנתית הזאת, שהיא גם מחממת וגם בעיצוב מדליק שמתאים מאוד לאווירה השמחה של פורים.

אפשר לסכם ולומר, שפורים הוא ללא ספק אחד הימים העליזים שיש לנו בשנה ולכן מומלץ לרכוש את המוצרים שיעשו לכם שמח על הלב, ויהפכו לכם את החג להרבה יותר שמח.

כתיבת תגובה

פתח צ'אט
שלום, איך אפשר לעזור?
שלום,
איך אפשר לעזור לך?