מתנות למשרד שאפשר לקנות בלי לשבור תוכניות חיסכון

מתנות למשרד זה משהו שצריך ללמוד איך לתת ולקבל, מתנה למשרד, מתנות למשרד | יחודי גאדג'טים

לפעמים קשה למצוא מתנות מתאימות לאנשים שעובדים אתכם, ואם זה לא מספיק, יש אדם אחד במשרד שסביר להניח שהכי קשה למצוא לו מתנה מתאימה: הבוס שלכם. ברוב המקרים, אתם נמצאים יותר זמן עם המנהל שלכם מאשר עם בן או בת הזוג שלכם, בני המשפחה או החברים. אבל זה לא בהכרח אומר שיש לכם שפע מידע על החיים שלהם מחוץ למשרד.

אז כשבוחרים מתנות למשרד, לבוס או לעובדים, כדאי לחפש משהו מתחשב ואישי, ובאתר יחודי אנחנו הופכים את האתגר הזה לחוויה. אצלנו תמצאו שפע מתנות מושלמות לבוסים ולעובדים, שישמחו אותם וירשימו אותם, לא משנה כמה מסובך לקנות להם. אה. והבונוס הכי חשוב הוא שכל המתנות שלנו זולות.

שעון חול רטרו מיוחד

מתנות למשרד, מעולות ומיוחדות צריכות להיות מתנות שמתאימות לאנשי עסקים. שעון החול הזה מעוצב בסגנון רטרו מגניב, והוא מעולה למדידת הזמן שלוקח להשלים פעולות.

רק קחו בחשבון שאם תבקשו מהבוס רגע מזמנו, הוא יהפוך את שעון החול הזה, ויתחיל למודד את הדקה שביקשתם. כך שזאת מתנה גם בשבילכם, שתעזור לכם להיות יותר מדויקים וברורים כשאתם נכנסים אליו לפגישה אישית.

לוח אלקטרוני של קליעה למטרה

אין צורך יותר לקנא בלוח המטרה האלקטרוני שאתם רואים בסרטים או בפאבים בחו”ל. עכשיו הלוח הזה זמין בקטגוריית מתנות למשרד באתר יחודי.

הלוח הזה מעולה להפסקות במהלך יום העבודה, להפגת מתחים ועידוד הגיבוש החברתי. הוא עוזר להפיג קצת את הלחץ של יום העבודה, והוא שימושי, מהנה ויצירתי.

משטח כתיבה דיגיטלי

יש גאדג’טים כל כך חכמים ויצירתיים, שהם יכולים להתאים גם לעובדים וגם לבוסים. משטח כתיבה רגיש שהופך את הכתיבה לפעולה מהנה, משדרג את יום העבודה.

זוהי מתנה מושלמת כי היא מהנה ומקורית, אבל לא אישית מדי. ועוד משהו. משטח הכתיבה הזה מקצועי ומאפשר להשתמש בו במשך יום העבודה בלי להתפשר על הרשמיות. אז בעיקרון, כשמחפשים רעיונות מושלמים של מתנות למשרד, כדאי שתוסיפו את הפריט הזה לסל הקניות שלכם.

כוס תרמית מיוחדת ששומרת על חום המשקה

אם יש לכם במשרד אנשים שמכורים לקפה, הכוס הזאת תשמש אותם היטב, והיא שימושית במיוחד מפני שאין הרבה סיכויים שאנשים יקנו את הכוס הזאת לעצמם.

ספל למשקאות רגיש לחום בעיצוב wifi

עדיין בקטגוריית מתנות מקוריות למשרד לאנשים שמסתובבים כל היום עם כוס הקפה שלהם, זוהי כוס מיוחדת גם לאנשים שמכורים לתקשורת, והיא יכולה לשמש אותם במשרד או בבית, עם סמל ה-wifi שמלווה אותם לאורך היום, ומזכיר להם שהם מחוברים.

הכוס הזאת מתאימה גם לעובדים שלא נמצאים הרבה במשרד, ויוצאים הרבה לנסיעות עסקים. היא מאפשרת להם ליהנות משתייה חמה ועוזרת להם להעביר בנעימות את הנסיעה.

כתיבת תגובה

פתח צ'אט
שלום, איך אפשר לעזור?
שלום,
איך אפשר לעזור לך?