גאדג’טים שישנו את חייכם

הטכנולוגיה תמיד התקדמה במלוא העוצמה והביאה איתה הבטחות רבות לעתיד נוח, קל ומהיר יותר. זהו שיר של נוחות, חסכון בזמן וקלות חיים.

כל מה שצריך לעשות זה להסתכל לאחור על העבר, בתקופה שהייתה לפני עשרים או שלושים שנים, על מנת להבין את השינויים המסיביים שנכנסו לעולם באמצעות צמיחת האינטרנט, הטלפונים הסלולריים, טכנולוגיות חדשות וגאדג’טים נפלאים.

אבל איך טכנולוגיה יכולה לשנות את החיים?

מאמר זה מציג מספר גאדג’טים שאתם יכולים לקנות היום, שיגרמו לכם להרגיש קצת קרובים יותר לעתיד של מדע בדיוני שמזמן השתוקקתם להגיע אליו. יש כמה אפשרויות ברורות למציאת גאדג’טים משני חיים. הטלפון החכם שלכם הוא אחד מהם.

אם אתם מבוגרים מספיק וזוכרים את הימים של החייגנים המסורבלים או הטלפונים הישנים ה”מטומטמים”, אז קרוב לוודאי שאתם עדיין מתפעלים מתכנות ניווט, דואר אלקטרוני, משחקי וידיאו ואפליקציות, שכולם נמצאים במכשיר הטלפון שנכנס לכיס שלכם. נתב האינטרנט שלכם הוא גאדג’ט משנה חיים נוסף. זהו החיבור המהיר שלכם לעולם המקוון הרחב.

אבל בואו נסתכל על כמה גאדג’טים מהנים ושימושיים שמחכים לכם באתר יחודי, ושיכולים לשנות את חייכם לטובה. כי למזלנו, העתיד כבר כאן ואנחנו חיים בו.

פרוג’קטור סולארי לכניסה לבית

זהו פורג’קטור לד ייחודי, שמגיע עם סוללה שנטענת במהלך היום באמצעות אנרגיית השמש, ובשעות הלילה היא מתחילה לפעול באמצעות הדלקת תאורה בעקבות זיהוי תנועה, וכיבוי אוטומטי בשעות שקטות. חיישן התנועה המובנה בפרוג’קטור מפעיל אותו, והוא כולל עשרים לדים חזקים. מכשיר זה עמיד בתנאי גשם ונחשב למוצר בטיחותי ומומלץ ביותר. לעמוד המוצר לחצו כאן

הפרוג’קטור מאפשר לכם לשלוט על הגישה לבית באמצעות החיישן החכם. אז אין צורך להתקין מערכות אזעקה יקרות או מנעולים מיוחדים על מנת לזהות תנועה זרה בחצר או בכניסה לבית.

אזעקה עוצמתית שפועלת במגע יד

אזעקה חזקה שמופעלת עם סוללה ופועלת על ידי מגע יד. זהו התקן בטיחות הכרחי וההפעלה הידנית מאפשרת מניעת אזעקות שווא וריצות מיותרות לדלת בשלוש לפנות בוקר, כשתנועת ציפורים או חתולים בחצר מפעילה את האזעקה. זוהי גרסה הרבה יותר חכמה של רעיון ישן. לקטגורית המוצר לחצו כאן

האזעקה אינה מפעילה צלילים מפחידים, וכשהיא מזהה תנועה, היא מתחילה לפעול, גם כשאינכם בבית.

שואב אבק ומסיר חוטים מגולגלים מהבגדים

זהו שואב אבק שפועל גם כמכשיר להסרת חוטים מגולגלים, ונחשב כפריט חובה לכל בית. יש הרבה שואבי אבק שאפשר לבחור במחירים שונים, אבל שואב האבק שתמצאו באתר יחודי נחשב לקדילק של החבורה. שואב אבק זה מבצע מספר משימות ויכול לפעול עד שעתיים. 

ניתן לתזמן את זמן ההפעלה ולהתאים אישית את העדפות הניקוי שלכם. הוא מותאם לניקוי משטחים שונים כך שתוכלו להתמודד עם ניקוי שטיחים גדולים ורצפות עץ.

כתיבת תגובה

פתח צ'אט
שלום, איך אפשר לעזור?
שלום,
איך אפשר לעזור לך?