גאדג’טים לרכב שכל נהג צריך במכונית שלו

מאז שהתפתחו מכוניות לנהיגה עצמית, כמו מכוניות חשמליות וחכמות, יש היום יותר אפשרויות מתמיד, כשזה מגיע לנסיעה חדשה. באתר יחודי תוכלו למצוא מגוון של גאדג’טים לרכב שכשתתחילו להשתמש בהם, תהיו מופתעים, לטובה כמובן, מהשדרוג בחוויית הנסיעה שלכם.

אלו הם גאדג’טים שימושיים על הכביש, ומתאימים לכל מצב, גם אם אתם מחפשים לתת מתנה לאדם אהוב, או שאתם מקווים שהמכונית הישנה שלכם תלמד כמה טריקים חדשים. יש משהו ברשימה הזאת, שכל נהג יכול להעריך.

שעון דיגיטלי למראת הרכב

כמה פעמים נסעתם ברכב ולא היה לכם שעון זמין קריא? זהו שעון דיגיטלי מעוצב שאפשר להתקין על מראת הרכב. זהו ללא ספק הפריט החשוב ביותר ברשימת גאדג’טים לרכב המוצעים באתר יחודי.

הוא מראה לכם את השעה בצורה ברורה ונוחה בלי שתצטרכו לסובב את הצוואר כדי לאתר את שעון הרכב, או לאמץ את העיניים כדי לקרוא את המספרים. ביקורות הגולשים על השעון הדיגיטלי שלנו היו עד היום בעיקר חיוביות, והוא מומלץ במיוחד אם אתם רוצים לשדרג את המכונית שלכם.

פד דביק לשימוש בפלאפונים, מפתחות, משקפיים וכל חפץ אחר שמסתובב ברכב בלי השגחה

זהו משטח דביק לכל מטרה, וזמין במחיר מבצע ללקוחות אתר יחודי, או בקנייה ישירה בחנות! כדי להשתמש בו, מחברים אותו לפתח האוורור במכונית, ולאחר מכן מצמידים עליו את הטלפון או את החפץ שרוצים שיהיה נגיש בקלות.

החפצים שתניחו על הפד יוצבו בקלות ובמיקום ישיר שיאפשר לכם גם לסובב אותם בכל כיוון, כשהם עדיין מחוברים לפד.

ארגונית לרכב לשמירת מסמכים ורישיונות

ארגונית קשיחה, שמתלבשת על מגן השמש שמורכב במכונית. במקרה של מצב חירום על הכביש, חשוב שהמסמכים הרלוונטיים יהיו נגישים לכם בקלות, במקום שתאבדו זמן יקר על חיפוש אחריהם. לפעמים הארגונית הזאת יכולה ממש להציל חיים.

מתקן אחסון לצד המושב ברכב

זהו תיק אחסון יחודי, שמתאים כמעט לכל סוגי הרכב, וכמו הארגונית, הוא מאפשר לכם לנסוע בנוחות בלי להיות מוקפים באלף חפצים סביבכם, שמסיחים את הדעת מהנהיגה. הוא מאפשר לכם, למשל, להניח את הטלפון לידכם בלי שהוא ייפול במהלך הנהיגה, או שאתם יכולים להשתמש בו להנחת כוסות שתייה חמה שלא תישפך עליכם ותגרום לאסון באמצע הנהיגה.

כי ככה גאדג’טים לרכב צריכים להיות: שימושיים ונוחים להפעלה, ומה שטוב בגאדג’טים שלנו, זה שהם נמכרים במחירים ידידותיים לכל משתמש.

ארגונית לכיסא הרכב

עדיין בתחום השמירה על הסדר במכונית (כי אתם חייבים להפנים שהסדר והארגון הם חלק חשוב ממניעת תאונות). הארגונית הזאת נתלית על גב המושב הקדמי, והיא ניתנת לשליפה ושטיפה, וכמובן לאחסון כל החפצים שאתם רוצים לשמור קרוב אליכם.

אם אתם מחפשים גאדג’טים לרכב שלא שוקלים הרבה אבל יש להם שימושים נרחבים, הארגונית הזאת מתאימה לכם. אתם יכולים להשתמש בה, למשל, כדי לאחסן את הטלפון, הטאבלט, המחשב הנייד, המצלמה, או כל החפצים שאתם זקוקים להם במהלך הנסיעה.

כתיבת תגובה

פתח צ'אט
שלום, איך אפשר לעזור?
שלום,
איך אפשר לעזור לך?