איך לבחור את המעמד המתאים לרכב עבור הטאבלט או הסמארטפון שלכם?

עם התפתחות הטכנולוגיה, התפתח מאוד גם ענף הסמארטפונים והטאבלטים ובעיקר גדלה התלות במכשירים אלו. אנשים משתמשים במכשירים כמעט לכל דבר, למשחקים, שיחות, הודעות וכמעט בכל מקום. לאור כך, התחילו לפתח לאט לאט עוד ועוד מוצרים לסמאטרפונים ולטאבלטים על מנת שיתאפשר לצפות, להתקשר או להשתמש במכשיר גם בזמן הנסיעה.

עכשיו נתמקד בנושא המעמדים השונים לטאבלטים ולסמארטפונים לרכב.

איך נבחר את המעמד הטוב ביותר עבורנו?

ראשית, עלינו לבחון עבור איזה סוג מכשיר אנו זקוקים למעמד. האם זה לטאבלט? האם זה לסמארטפון? גם בתוך הקטגוריות הכלליות הללו יש לבדוק את רוחב הפתיחה של המעמד, כדי לוודא שהתפס יכול להחזיק את המכשיר שלכם. ההמלצה הטובה ביותר הינה למדוד את המכשיר שלכם בס”מ ולבדוק לכמה ס”מ המתקן נפתח שכן לעיתים מתקן יכול להיות מתאים למכשיר שלכם אך עם המגן הוא לא יכנס.

שנית, יש לבחון לאיזה חלק ברכב אתם רוצים את המתקן, האם לחלקו הקדמי על מנת שתוכלו להשתמש בו בנסיעה, כדוגמת המעמד לטאבלט למושב הקדמי או לכיוון המושבים האחוריים כדוגמת המעמדים לטאבלט שמתלבשים על משענת הראש או בין המושבים, ואפילו המעמד המגנטי המדהים הזה לפלאפון.

במידה והחלטתם שאתם מעוניינים במעמד לחלק הקדמי על מנת שתוכלו להשתמש ולשוחח במהלך הנסיעה בפלאפון שלכם, השלב הבא הוא לבחור את המקום שבו תרצו למקם את המכשיר שלכם בהתאם לעיצוב הרכב והנוחות שלכם. ישנם כאלו שיעדיפו למקם אותו על החלון, בעוד אחרים יעדיפו אותו על הדשבורד או על תריסי המזגן או כונן הדיסקים, ישנם כאלו שיעדיפו מתקן שנסגר בלחיצה ואחרים יעדיפו מתקן מגנטי, ישנם אפילו מעמדים בעלי טעינה אלחוטית או כאלה הכוללים דיבורית.

לסיכום, ישנם סוגים רבים של מעמדים לרכב, הן עבור טאבלטים והן עבור סמארטפונים. יש לבחון היטב את הצרכים שלכם לפני הרכישה על מנת שתוכלו להתאים את המוצר שיתאים בצורה האולטימטיבית עבורכם.

כתיבת תגובה

פתח צ'אט
שלום, איך אפשר לעזור?
שלום,
איך אפשר לעזור לך?