איך בוחרים מעמד למחשב הנייד?

איך בוחרים מעמד למחשב הנייד? | יחודי גאדגטים

בשנים האחרונות, עם התפתחות הטכנולוגיה, גם תחום המחשבים הניידים (לפטופים) הולך ומתפתח. בעבר, חומרתו של המחשב הנייד הייתה יחסית מוגבלת ביחס למחשבים הנייחים, אך היום המצב השתנה, ולמחשבים הניידים יש חומרה די זהה לזו הקיימת במחשבים הנייחים, והמחשב הנייד נותן מענה למגוון רחב מאוד של צרכים. על מנת למצות את השימוש בלפטופ בצורה האופטימלית, ולהשתמש בו שימוש ממושך, יש צורך במעמד איכותי. במאמר זה ניתן סקירה קצרה על הדברים בהם צריך להתחשב לפני קניית מעמד למחשב.

ראשית צריך לבחון מה מטרת השימוש במחשב

עבודה על מחשב נייד יכולה לשמש למגוון רחב של מטרות. מעצם היותו מחשב  נייד, ניתן להעבירו ממקום למקום, אך השימוש בו יכול להיות רחב. לדוגמא, עבודה במיטה, במקרה כזה רצוי להשתמש בשולחן מחשב מתקפל שכולל מגש לעכבר או גאדג’טים למחשב נייד, כך מתאפשר לעבוד מהמיטה ביתר נוחות. אם המטרה שהמחשב יעמוד במקום קבוע מומלץ לרכוש שולחן על גלגלים או כוננית קבועה עם מדף מיוחד למחשב שניתן להניח לצד המיטה.

חשוב לא פחות הוא הגובה הרצוי והנוח לעבודה במחשב

לאחר בחינת מטרות השימוש במחשב, כדאי לחשוב לאיזה גובה תרצו את המחשב. ישנם מעמדים שמגיעים לגבהים נמוכים והם מתאימים לשימוש שולחני כדוגמת המעמד “הבלתי נראה” למחשב, שמתאימים יותר להטיית המחשב, לעומת מעמדים ריצפתים גבוהים יותר כמו המעמד ריצפתי למחשב שיכול להגיע לגובה של עד 2 מטרים, ויכול להתאים לתצוגות, עמדות שירות וכדומה.

לסיום, מה מחיר המטרה להשקעה במעמד

כמו בכל דבר, יש טווח רחב של מחירים למגוון מוצרים, החל ממעמדים יחסית פשוטים שמחירים יכול להיות כמה עשרות שקלים בודדים, ועד למעמדים יוקרתיים יותר כדוגמת המעמד הרצפתי המפואר, שיכול לשמש אתכם למטרות שונות כמו תערוכות או תצוגה, כאלה שמחירם יכול להגיע למאות שקלים.

לצפייה בגאדג’טים למחשב לחצו כאן.

כתיבת תגובה

פתח צ'אט
שלום, איך אפשר לעזור?
שלום,
איך אפשר לעזור לך?